Ειδησεογραφικό site

Τράπεζα Πειραιώς: Σύγχρονες λύσεις εξυπηρέτησης πελατών μέσα από ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης

1.017


Η Τράπεζα Πειραιώς, σταθερή στην παροχή σύγχρονων λύσεων εξυπηρέτησης πελατών μέσα από ψηφιακά κανάλια, έχει ανασχεδιάσει και εμπλουτίσει την υπηρεσία winbank web banking και την εφαρμογή winbank mobile, ώστε να ανταποκρίνονται στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις.
Η winbank αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης για να πραγματοποιούν οι πελάτες τις καθημερινές τους συναλλαγές, εύκολα, με ασφάλεια και οποιαδήποτε μέρα και ώρα, τόσο από τον υπολογιστή τους όσο και από τη smartphone συσκευή τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα της Τράπεζας.

 

Ενδεικτικά μπορούν:
• Να εγγραφούν στη winbank, online και δωρεάν, αποκτώντας κωδικούς πρόσβασης μέσα σε λίγα λεπτά.
• Να παρακολουθούν τις κινήσεις των προϊόντων του χαρτοφυλακίου τους και να διαχειρίζονται εύκολα τα οικονομικά τους, με τα εργαλεία οικονομικής διαχείρισης της winbank .
• Να πραγματοποιούν τις πληρωμές τους ή/και να ορίζουν γι’ αυτές πάγιες εντολές.
• Να αιτηθούν προσωπικό καταναλωτικό δάνειο «e-loan by winbank», για να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες και υποχρεώσεις τους.
• Να αποκτήσουν το πακέτο ειδοποιήσεων κινήσεων λογαριασμών και καρτών «winbank alerts» για να ενημερώνονται άμεσα για τις συναλλαγές τους, μέσω SMS ή email.
• Να ανοίξουν εύκολα τον καταθετικό λογαριασμό που χρειάζονται για τις καθημερινές συναλλαγές ή την αποταμίευσή τους.
• Να εκδώσουν άμεσα την άυλη προπληρωμένη κάρτα «webuy» για να πραγματοποιούν με ασφάλεια τις ηλεκτρονικές τους αγορές.
• Να αποκτήσουν μέσα σε λίγα λεπτά τα ασφαλιστικά προγράμματα προστασίας προσωπικών αντικειμένων «Secure Wallet» και περιεχομένου σπιτιού «Home Content».

Εκτός από τη προσθήκη νέων προϊόντων και συναλλαγών, η υπηρεσία winbank web banking έχει εμπλουτιστεί με νέες διαδικασίες αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης, όπως η online διαχείριση θεμάτων που σχετίζονται με τους κωδικούς εισόδου στην υπηρεσία (ξεκλείδωμα κωδικών, επανέκδοση password κ.α ). Οι self service διαδικασίες εξυπηρέτησης παρέχουν στους χρήστες ευελιξία και καλύτερο έλεγχο, οποιαδήποτε ώρα και μέρα.

H εφαρμογή winbank mobile προσφέρει ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον, όπου ακόμα και οι λιγότερο τεχνολογικά έμπειροι χρήστες, μπορούν εύκολα να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους και να πραγματοποιούν όλες τις καθημερινές τους τραπεζικές συναλλαγές, από όπου και αν βρίσκονται, γρήγορα και με ασφάλεια.
Παράλληλα με τη winbank ιδιωτών αναπτύσσεται διαρκώς και εμπλουτίζεται με νέες λειτουργικότητες και η winbank επιχειρήσεων. Με γνώμονα την ευκολότερη και ταχύτερη πραγματοποίηση των εταιρικών συναλλαγών η winbank παρέχει καινοτόμες λύσεις, ειδικά σχεδιασμένες για επιχειρήσεις. Έτσι οι επιχειρήσεις μπορούν μεταξύ άλλων:
• Να ενημερώνονται για το υπόλοιπο και τις κινήσεις των εταιρικών λογαριασμών και καρτών.
• Να ορίζουν εγκριτικά σχήματα ανά χρήστη και ανά συναλλαγή.
• Να πληροφορούνται για επιταγές που έχουν εκδώσει και να παρακολουθούν συναλλαγματικές πελατείας.
• Να αποστέλλουν μαζικές πληρωμές σε Ελλάδα και εξωτερικό μέσω αρχείου, αν έχουν μεγάλο όγκο πληρωμών.
• Να διαχειρίζονται εμβάσματα με δυνατότητα ακύρωσης αλλά και επισύναψη αρχείου σε εξερχόμενο έμβασμα.
Επιπλέον, η εφαρμογή winbank business ανασχεδιάσθηκε για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες των επιχειρήσεων, προσφέροντας ένα νέο περιβάλλον πλοήγησης για ευκολότερη διενέργεια συναλλαγών και διαχείριση προϊόντων.

Για την Τράπεζα Πειραιώς η συνεχής αναβάθμιση και διεύρυνση των ψηφιακών εφαρμογών, αποτελεί κορυφαία στρατηγική προτεραιότητα. Συμβάλλοντας στην ψηφιακή μετάβαση, επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και εστιάζει σε καινοτόμες πρωτοβουλίες, με στόχο τη βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της.

Τα σχόλια είναι κλειστά.