Ειδησεογραφικό site

Μόδα είναι… 9 Ιανουαρίου 2016

138

moda2

Dolce & Gabbana: Άνοιγμα στη μουσουλμανική αγορά

Μπορεί ο οίκος μόδας Dolce & Gabbana να έχει χτίσει το «όνομά» του δημιουργώντας εφαρμοστά φορέματα που φοριούνται από εντυπωσιακές γυναίκες, συχνά με προκλητικό στιλ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία αγνοεί ότι έχει θαυμάστριες που τους αρέσει να ντύνονται λίγο πιο σεμνά. Έτσι, ο δημοφιλής ιταλικός οίκος λάνσαρε αυτή την εβδομάδα την πρώτη συλλογή του που στοχεύει σε μουσουλμάνους καταναλωτές και αποτελείται από μία σειρά αμπάγιες και χιτζάμπ με πολύχρωμα σχέδια και η οποία διατίθεται μέσω της ιστοσελίδας Style.com Arabia.

Ορισμένες από αυτές φέρουν λογότυπα της Dolce & Gabbana, όπως συνδετήρες, λουλούδια, φρούτα ή μοτίβα όπως το πουά, και είναι φτιαγμένες από λεπτό μετάξι, ενώ άλλες αποτελούνται από ουδέτερη δαντέλα και σατέν. Όλα τα κομμάτια της συλλογής αναδεικνύουν τη δραματική όψη της θηλυκότητας, κάτι στο οποίο έχει χτιστεί ολόκληρο το μπραντ από τους σχεδιαστές Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα.

Ο αριθμός των οίκων μόδας πολυτελείας που στρέφεται στη μουσουλμανική αγορά είναι αυξημένος, καθώς η ανάπτυξη στον τομέα της λιανικής στον αραβικό κόσμο ξεπερνά αυτόν των αγορών της Ασίας και της Ρωσίας.

Πλέον πολλές εταιρείες δημιουργούν συλλογές που λανσάρουν την εποχή του Ραμαζανιού, καθώς η θρησκευτική αυτή γιορτή κερδίζει αναγνώριση σε μια περίοδο αυξημένης κινητικότητας του λιανικού εμπορίου για τους μουσουλμάνους καταναλωτές.

Η H & M «έβγαλε» πέρυσι το πρώτο μοντέλο που φόρεσε χιτζάμπ και διάσημες μπουτίκ προσφέρουν ειδικές συλλογές για το Ραμαζάνι, που είναι ειδικά προσαρμοσμένες για τον ιερό μήνα.

Τα σχόλια είναι κλειστά.