Ειδησεογραφικό site

Η στεντόρεια φωνή της Παξινού και ο άθλιος Βέλγος

164

Του Γιάννη Μιχαήλ

Αλγεινή εντύπωση, προκάλεσαν σε όλους τους εχέφρονες Έλληνες, οι αρρωστημένες αθλιότητες ενός αμφιλεγόμενου Βέλγου ζωγράφου, ο οποίος προσεκλήθη από την ελληνική κυβέρνηση, να υλοποιήσει τις φαεινές του ιδέες στο Ελληνικό Φεστιβάλ. Ο κύριος αυτός ονόματι Γιαν Φαμπρ, είναι προσωπική επιλογή του φονέα της Παιδείας  (και τώρα του Πολιτισμού) Αλέξανδρου Μπαλτά, ενός αμετανόητου μαρξιστή, ο οποίος φαίνεται ότι μισεί οτιδήποτε ελληνικό.

Όμως, ο Βέλγος ζωγράφος έλαβε και την προσωπική επιταγή (εμού του ιδίου)  του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος τον δέχτηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, προφανώς για να ενημερωθεί για τις ρηξικέλευθες παραστάσεις στις οποίες θα πρωταγωνιστήσουν τα «ΠΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΗ»!

Αλήθεια, κύριε Τσίπρα, ρωτήσατε τον Βέλγο, τι σχέση έχουν τα… πέη με την ελληνική κουλτούρα, γενικότερα; Ή δεν σας απασχόλησε το γεγονός ιδιαίτερα, αφού προηγουμένως δεν ενημερωθήκατε από κανέναν συνεργάτη σας, ότι ο πολύς Γιάν, όταν εμφανίστηκε μπροστά στους δημοσιογράφους ως υπεύθυνος του πρώην Φεστιβάλ Αθηνών ομολόγησε ότι δεν ξέρει πολλά πράγματα για την Ελλάδα, παρά μόνον τα στοιχειώδη. Συρτάκι, σουβλάκι, λιτότητα και προσφυγική δυστυχία.

Σε αυτόν, λοιπόν τον ανερμάτιστο Φλαμανδό ζωγράφο, ο οποίος στα έργα του, χρησιμοποιεί… πρωτοποριακά υλικά όπως αίμα και σπέρμα (η συνεχής, ανά ώρα, εκσπερμάτωση φαίνεται ότι έχει επηρεάσει τα εγκεφαλικά του κύτταρα), παρέδωσαν τα ηνία του ελληνικού πολιτισμού. Οποία καταισχύνη.

Εκεί, λοιπόν, κατάντησε η χώρα μας, για την οποία ο πρωθυπουργός, προφανώς έχει αντιληφθεί ότι δεν υπάρχει στο χάρτη και αφήνει τον κάθε παρακεντέ να ασελγεί επάνω στην ιστορία της. Η χώρα, πραγματικά δεν υπάρχει, αφού τα θαλάσσια σύνορά της τα φυλάει το ΝΑΤΟ, τα βόρεια έχουν κλείσει, την είσοδο μεταναστών ελέγχουν η FRONTEX και οι Τούρκοι χωροφύλακες, την ανθρωπιστική κρίση την ανέλαβαν οι Βρυξέλλες, την οικονομία (και τα συμπαρομαρτούντα) τη διαφεντεύουν οι δανειστές και το ΔΝΤ, το προσφυγικό το διαχειρίζονται οι ΜΚΟ.

Σ’ αυτό λοιπόν το κλίμα του «μπάτε, σκύλοι, αλέστε», βρήκε την κερκόπορτα ανοιχτή και παρεισέφρησε ο άθλιος Βέλγος.

Εάν σήμερα, υπήρχε δυνατότητα να ακουστούν οι στεντόρειες φωνές της Παξινού, του Μινωτή, του Βεάκη, της Κοτοπούλη, του Κατράκη, της Συνοδινού, του Κωτσόπουλου, του Ζερβού (και δεκάδων άλλων εκπληκτικών ηθοποιών που υπηρέτησαν την αρχαία τραγωδία) ασφαλώς θα κατακεραύνωναν όλους τους αγύρτες που θέλουν να εξαφανίσουν οτιδήποτε είναι ελληνικό. Τρέφω μια ελπίδα, ότι οι καθολικές αντιδράσεις που εκδηλώνονται από πολύ κόσμο, θα αποτρέψουν τελικά την παράσταση αυτού του ανοσιουργήματος.

Δεν θέλουμε να δούμε αίμα και σπέρμα και αρκετά χορτάσαμε ψέμα. Ο Βέλγος ήρθε, φαίνεται, να χτίσει την Ελλάδα, σαν να ήταν ένας χέρσος αγρός. Βρήκε, βέβαια, πρόσφορες συνθήκες, αφού η σημερινή εξουσία, θέλει να ξηλώσει ότι έχει σχέση με το παρελθόν. Έτσι, χωρίς κανένα σχέδιο.

Τα σχόλια είναι κλειστά.