Ειδησεογραφικό site

Η Ελλάδα έρμαιο στις ορέξεις των γειτόνων της

207

«Γυμνή» και μόνη στέκει η Ελλάδα στα Βαλκάνια, καθώς βάλλεται από παντού, με την ελληνική κυβέρνηση να έχει κυριευτεί από απάθεια και τα χείλη της να είναι ερμητικά κλειστά.
Του Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλου

Από τη μία οι συνεχείς προκλήσεις των Τούρκων (σε όλα τα επίπεδα), οι εξοργιστικές υβριστικές αναφορές του Ράμα και από την άλλη τα χαμόγελα του Ζάεφ για το όνομα της Μακεδονίας δείχνουν μια χώρα παθητική που δέχεται τα πάντα, δεν αντιδρά, δεν διαμαρτύρεται… και «βιάζεται», με τις μεγάλες δυνάμεις να κοιτούν από την κλειδαρότρυπα και να ενθαρρύνουν με τη στάση τους τους «καλούς» μας γείτονες.
Οι Αλβανοί διεκδικούν και δείχνουν ποιος είναι το «αφεντικό» στην περιοχή.
Οι Τούρκοι από την άλλη προκαλούν πυροτεχνικές εντάσεις στο Αιγαίο μα για όσους παρατηρούν σωστά τη σκακιέρα, διαπιστώνουν πως έχουν δώσει το κέντρο βάρους τους στη Θράκη.
Και ένας Ζάεφ που θα κάνει εικόνισμα τον Τσίπρα γιατί του παραχώρησε τον όρο «Μακεδονία» άνευ όρων.
Το παζλ των Βαλκανίων δείχνει ότι το πιο ξεθωριασμένο κομμάτι είναι αυτό της Ελλάδας.

Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΡΑΜΑ

«Προβοκάτορες κηδειών» χαρακτήρισε ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα όσους βρέθηκαν στην κηδεία του 35χρονου ομογενή Κωνσταντίνου Κατσίφα στους Βουλιαράτες, απαντώντας σε σχόλιο χρήστη στο Facebook, ο οποίος τον κάλεσε να «παρέμβει διότι ντροπιαστήκαμε, καθώς έρχονται οι Έλληνες και μας προκαλούν».
O πρωθυπουργός της Αλβανίας ανάμεσα στα άλλα έγραψε ότι «η Αλβανία δεν “ντροπιάζεται” από ορισμένους άξεστους, που ζουν σαν ύαινες και φωνάζουν σαν κοράκια. Άθλιοι που βεβηλώνουν τον νεκρό που δήθεν σέβονται και μειώνουν την αξιοπρέπεια της σημαίας του έθνους τους», και κατέληγε: «Η χώρα τους, όπως κάθε άλλη χώρα, έχει την ατυχία να έχει τους δικούς της χοίρους και γαϊδούρια».

Υπενθυμίζεται ότι ο Εντι Ράμα με tweet του είχε υπερασπιστεί και τη στάση της αλβανικής αστυνομίας: «Αγαπητοί γείτονες! Αντί να χαρακτηρίζουμε απαράδεκτο το περιστατικό της απώλειας ζωής ενός τρελού που πυροβόλησε την αστυνομία μας, η οποία έκανε μόνο τη δουλειά της, ας ευχαριστήσουμε μαζί τον Θεό, που δεν χάθηκε κανείς αθώος από μία εξτρεμιστική τρέλα».

Όλες αυτές οι προσβολές έμειναν αναπάντητες από την ελληνική κυβέρνηση και από τον επικεφαλής του Υπουργείου Εξωτερικών. Ούτε μια ανακοίνωση ούτε μια όχληση εκφράστηκε ποτέ. Στάση περίεργη, καθώς αποδυναμώνει ακόμη περισσότερο την ελληνική μειονότητα στη Βόρεια Ήπειρο. Άλλωστε μία νεκρώσιμη τελετή είναι ιερή και σεβαστή.
Η σπίλωση του νεκρού και η εξύβριση των προσφιλών του προσώπων που πενθούν την απώλειά του δεν είναι απλώς θρασύτητα, είναι όνειδος και εμείς ως χώρα το δεχθήκαμε… με τη στάση που επιδείξαμε.

ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ
(Πρόεδρος του Συλλόγου Βορειοηπειρωτών)

«Η κυβέρνηση ήταν ανύπαρκτη με τον Κατσίφα»
«Η Ελληνική κυβέρνηση ήταν ανύπαρκτη όταν προσήχθησαν Έλληνες πολίτες στην Αλβανία! Δεν έκανε τίποτε να υπερασπιστεί τους πολίτες της. Ακόμα και σήμερα δεν απαντά στις συνεχείς προκλητικές και ανιστόρητες δηλώσεις του πρωθυπουργού της Αλβανίας. Με τη διακυβέρνησή τους έχουν καταντήσει την Ελλάδα αδύναμη. Η Ελλάδα δεν είναι όμως αδύναμη, η Ελλάδα είναι ισχυρή και πρέπει όλοι να τη σέβονται! Οφείλουμε για τα παιδιά μας να ξανακάνουμε την Ελλάδα σεβαστή σε όλους και ισχυρή σε όλα τα επίπεδα», τόνισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συλλόγου Βορειοηπειρωτών Μπάμπης Καραθάνος ο οποίος ήταν στην κηδεία του Κατσίφα και στη συνέχεια τον συνέλαβαν οι αλβανικές Αρχές.

Θοδωρής Παπαθεοδώρου
(Συγγραφέας)

«Γη ελληνική και σκλαβωμένη η Βόρεια Ήπειρος»
Ένας από τους πιο σημαντικούς ιστορικούς συγγραφείς, ο Θοδωρής Παπαθεοδώρου, στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έγραψε για τη Βόρεια Ήπειρο, τη γη που ελευθερώναμε και ήταν πάντα σκλαβωμένη.
Συγκεκριμένα:

«1. Κατά τον Α΄ Βαλκανικό Πόλεμο, αμέσως μετά την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, ο νικηφόρος Ελληνικός Στρατός απελευθέρωσε επίσης όλες τις ελληνικές πόλεις και τα χωριά της Βορείου Ηπείρου από το Δέλβινο και τους Αγίους Σαράντα, μέχρι το Αργυρόκαστρο και την Κορυτσά. Παρά τούτο, με πίεση κυρίως της Ιταλίας που ήθελε δικό της προτεκτοράτο στα Βαλκάνια, οι Μεγάλες Δυνάμεις δημιούργησαν το κράτος της Αλβανίας και εκβιαστικά απαίτησαν από την Ελλάδα να αποσύρει τα στρατεύματά της και να παραιτηθεί των νόμιμων και ηθικών δικαιωμάτων της από την περιοχή, προκειμένου να της αναγνωρίσουν την οριστική παραχώρηση των νησιών του Αιγαίου. Η αποχώρηση του Ελληνικού Στρατού άρχισε τον Φεβρουάριο του 1914 από την Κορυτσά και η μόνη πλέον επιδίωξη της φοβισμένης Ελληνικής Κυβέρνησης ήταν η παραχώρηση κάποιων, ούτως ειπείν, πολιτικών δικαιωμάτων στους Έλληνες που αποτελούσαν τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της περιοχής.

2. Κατά τη διάρκεια του Πρώτου παγκοσμίου Πολέμου που ακολούθησε, ο Ελληνικός Στρατός κατέλαβε εκ νέου την περιοχή (Οκτώβριος 1914) και η κυβέρνηση της Αυτόνομης Βορείου Ηπείρου παρέδωσε αμέσως την εξουσία στις Ελληνικές Αρχές. Ο Πρωθυπουργός Ελευθέριος Βενιζέλος είχε δηλώσει στο Κοινοβούλιο τον Αύγουστο του 1915 πως “μόνο κολοσσιαία λάθη” θα μπορούσαν να κρατήσουν μακριά την Βόρειο Ήπειρο από την μητέρα Ελλάδα. Το “κολοσσιαίο λάθος” έγινε εν τέλει ένα χρόνο αργότερα, με τον τρόπο που ταλανίζει πάντα τη δόλια πατρίδα μας, με τον Εθνικό Διχασμό, όταν η Ελλάδα χωρίστηκε στα δύο. Στον Βορρά η κυβέρνηση της “Εθνικής Αμύνης” του Ελευθερίου Βενιζέλου και στον Νότο η βασιλική κυβέρνηση του γερμανόφιλου Κωνσταντίνου Α’. Η Βόρεια Ήπειρος ελεγχόταν από τη δεύτερη, φιλογερμανική κυβέρνηση και αυτή την αφορμή βρήκαν Ιταλία και Γαλλία τον Σεπτέμβριο του 1916 για να καταλάβουν στρατιωτικά την Βόρεια Ήπειρο και να εκδιώξουν εκ νέου τον Ελληνικό Στρατό και τις Ελληνικές Αρχές από την περιοχή αφού καμία αντίσταση δεν πρόβαλε η βασιλική κυβέρνηση των Αθηνών.

3. Κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, αμέσως μετά την ιταμή επίθεση των Ιταλικών Δυνάμεων, ο Ελληνικός Στρατός κατέλαβε εκ νέου τη Βόρεια Ήπειρο εκδιώκοντας από την περιοχή τον Ιταλικό στρατό και τους Αλβανούς συνεργάτες τους, μα η επίθεση του Χίτλερ τον Απρίλιο του 1941 ανάγκασε την Ελλάδα, παρά τη μεγαλειώδη νίκη της, να συνθηκολογήσει και να υπογράψει γενική παράδοση άνευ όρων. Έτσι, η Ελληνική Βόρεια Ήπειρος παρέμεινε στην Αλβανική επικράτεια και αμέσως μετά τον πόλεμο, επί κομμουνιστικού καθεστώτος Εμβέρ Χότζα, ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός έζησε τα πλέον φρικτά και μαρτυρικά του χρόνια αφού κυνηγήθηκε ανηλεώς από το καθεστώς και οι άνθρωποι του φυλακίστηκαν για δεκαετίες ή κλείστηκαν στα γνωστά “ψυχιατρεία” για συμμόρφωση, ή απλώς δολοφονήθηκαν, παρά τις προσπάθειες που είχε καταβάλει το 1960, μετά την αποσταλινοποίηση της ΕΣΣΔ, ο Χρουστσόφ για να δοθούν κάποια, έστω τυπικά, δικαιώματα στους Έλληνες».
Να σημειωθεί πως ο κ. Παπαθεοδώρου έχει γράψει μυθιστόρημα που αφορά τον Εμφύλιο ενώ το τελευταίο του βιβλίο, που έχει γίνει best seller, είναι οι «Γυναίκες της μικρής πατρίδας», ένα βιβλίο που υμνεί τον Μακεδονικό Αγώνα.

ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΑΛΚΙΔΗΣ
(Διδάκτορας Κοινωνικών Επιστημών)

«Οι “Μοιραίοι κι άβουλοι” της ημιμαθούς, ηγετικής ελίτ»

Από τη δική του οπτική γωνία, ο δρ Κοινωνικών Επιστημών Θεοφάνης Μαλκίδης μιλώντας στο «Καρφί» τονίζει πως η ζωντανή Ελλάδα αντιστέκεται με κάθε τρόπο και διαφωνεί με την ημιμαθή, ηγετική ελίτ. Μιλά για τη στάση των γειτόνων μας αλλά κυρίως για τους «Μοιραίους και Άβουλους» που κυβερνούν:
«Στις εκδηλώσεις, συλλαλητήρια, συζητήσεις, συγκεντρώσεις, συνεντεύξεις, όπου μιλώ εντός και εκτός Ελλάδας για τη Μακεδονία, για τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, για τη Θράκη, για την αναγνώριση της Γενοκτονίας, για τα ολοκαυτώματα κατά τη διάρκεια της ναζιστικής – φασιστικής Κατοχής, οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, με ρωτούν «και τι μπορεί να γίνει, τι άλλαξε, τι μπορούμε να κάνουμε;».

Ενδεικτικά, για την περίπτωση της Μακεδονίας, η απάντηση είναι πως εάν δεν υπήρχε αυτή η στάση μας, θα βρισκόμασταν ανάμεσα στους Λωποδύτες των Σκοπίων και τους “Μοιραίους και Άβουλους”, όπως γράφει ο Βάρναλης, των Αθηνών.

Εάν δεν υπήρχαν τα επιχειρήματα, η εντιμότητα, η ανιδιοτέλεια συγκεκριμένων ανθρώπων, ο ελληνικός λαός θα έβλεπε τον Ζάεφ να εμφανίζεται κάθε ημέρα στη δημόσια ελληνική τηλεόραση χωρίς να υπήρχε η αυτονόητη αντίδραση για τον κλέφτη που μπήκε στην οικία μας.
Θα άκουγε αποκλειστικά και μόνο τους πρόθυμους των Αθηνών να προσπαθούν να μας πείσουν πως είναι προς όφελός μας η παράδοση της Μακεδονίας, επομένως του Ελληνισμού! Ο Μενέλαος Λουντέμης το έγραψε με εξαιρετικό τρόπο: “Τα τελευταία χρόνια στον τόπο αυτό ειπώθηκαν τα χειρότερα ψέματα της Ιστορίας. Ειπώθηκαν ψέματα που ντράπηκαν και τα ίδια, μια και δεν ντρέπονταν τα στόματα που τα ‘λεγαν”.

Οι πράξεις υπεράσπισης της Μακεδονίας, επομένως και του Ελληνισμού, είναι μία απόδειξη ότι ο ελληνικός λαός μπορεί αντισταθεί στους λωποδύτες που καπηλεύονται το όνομα της Μακεδονίας και στους πολυποίκιλους της Αθήνας, εντός και εκτός Βουλής, οι οποίοι αφού μετά τα μνημόνια παρέδωσαν την ελληνική οικονομία, τώρα θέλουν να παραδώσουν τη Μακεδονία και αύριο το Αιγαίο, τη Θράκη, την Κύπρο, τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου.

Ο Γιώργος Σεφέρης γράφοντας στο ημερολόγιό του τον Οκτώβριο του 1945 ερμηνεύει τα αίτια της παραπάνω κατάστασης: “Αποκαρδιωμένος όπως πάντα ύστερα από κάτι τέτοια, μολονότι τα είδα τόσες και τόσες φορές, όπου η βλακεία, η εγωπάθεια, η μωρία και η γενική αναπηρία της ηγετικής τάξης στη σημερινή Ελλάδα σε φέρνει στην ανάγκη να ξεράσεις. Γιατί; Γιατί είμαι βέβαιος πως τούτοι οι ελεεινοί δεν αντιπροσωπεύουν τη ζωντανή Ελλάδα…”.
Μία ημιμαθή, ηγετική ελίτ, πολιτικούς με διαδόχους υιούς, ανιψιούς, εγγονούς, συγγενείς και φίλους. Από τη μία πλευρά αυτοί και από την άλλη η ζωντανή Ελλάδα που αντιστέκεται με κάθε τρόπο…
ΥΓ. Μία εξαιρετική μορφή αντίστασης, ένα καθαρό πρόσωπο, ένα πρόσωπο της Ελλάδας που δολοφονείται κυριολεκτικά και μεταφορικά είναι ο Κωνσταντίνος Κατσίφας. Μία από τις σημαντικές στιγμές του βίου μας, ανθρώπινου και εθνικού, είναι ο σεβασμός των κεκοιμημένων μας, η κηδεία τους, η φροντίδα τους. Αυτό σημαίνει κηδεύω, φροντίζω.
Η ταλαιπωρία του δολοφονημένου συνανθρώπου και Έλληνα Κωνσταντίνου Κατσίφα από τους απογόνους του Αλή πασά, των δοσιλόγων συνεργατών της ναζιστικής και φασιστικής Κατοχής, σημερινών συνέταιρων του Χίτλερ-Ερντογάν και των λωποδυτών των Σκοπίων, αποκάλυψε το ήθος και τη στάση τους. Είναι η συνέχεια της στάσης τους για τους 7.948 πεσόντες Έλληνες στρατιωτικούς το 1940-1941.
Εμείς όμως που έχουμε την παράδοση των Ομηρικών επών και της Ορθοδοξίας όπου ο σεβασμός στον νεκρό ήταν πάνω από όλα, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη συνέχιση της Ύβρεως. Η Νέμεσις είναι το ζητούμενο για τον Ελληνισμό…»

Τα σχόλια είναι κλειστά.