Ειδησεογραφικό site

Ο οίκος Gucci αντεπιτίθεται…

129

Την επόμενη μέρα του σόου του οίκου Gucci όπου παρουσιάστηκε η συλλογή προ-άνοιξη / καλοκαίρι 2017, ο Διευθύνων Σύμβουλος Marco Bizzarri ανακοίνωσε τα σχέδιά του για την επέκταση και περαιτέρω ανάπτυξη του οίκου σε ποσοστό μεγαλύτερο του διπλάσιου του μέσου όρου στην αγορά. Η πρόβλεψη των εσόδων του Gucci αγγίζει το άνευ προηγουμένου ποσό των 6.000.000.000 ευρώ μακροχρόνια (και χωρίς να διευκρινιστούν οι ακριβείς ημερομηνίες) καθώς ο Bizzarri εξήγησε τη στρατηγική ανάπτυξη του σε ένα meeting όπου δεν είχε πρόσβαση ο Τύπος.

Ο Bizzarri αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ως έναν τομέα ανάπτυξης, μετά τον πρόσφατο επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας του Gucci σε όλες τις βασικές αγορές και σκοπεύει να υπέρ-τριπλασιάσει τη διαδικτυακή επιχείρηση του οίκου, ενώ παράλληλα θα μειώσει τις εκπτώσεις και θα επεκτείνει όλες τις κατηγορίες προϊόντων.

Πέρσι, ο οίκος Gucci είχε πωλήσεις ύψους 3,9 δισ. ευρώ, μία αύξηση 11,5 τοις εκατό συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, που προέκυψε από την επανεφεύρεση της μάρκας που προώθησε ο Bizzarri μαζί με τον  διευθυντή δημιουργικού Alessandro Michele.

Μιλώντας στο φετινό φεστιβάλ του περιοδικού μόδας «Vogue», ο Michele συζήτησε το όραμά τους. «Όταν εξήγησα στον Marco Bizzarri και στον Francois-Henri Pinault την ιδέα μου για τον οίκο Gucci, ήταν κάτι πολύ τρελό. Αλλά του Marco του άρεσε πραγματικά αυτό που ήθελα να κάνω».

Η παιχνιδιάρικη νέα αισθητική του Michele έχει διαδοθεί στους νεότερους πελάτες με μεγάλη επιτυχία και με τις πωλήσεις σε πελάτες ηλικίας κάτω των 34 να αυξάνονται σε πενήντα τοις εκατό για τη συλλογή της άνοιξης, σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με την παρουσίαση που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Kering .

Αρκετά καταστήματα Gucci έχουν επίσης αναδιαμορφωθεί από τον Michele και ακόμα περισσότερα αναμένεται να αναδιαμορφωθούν μέσα στο 2016.

 

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.