Ειδησεογραφικό site

Μπολσόι: Ο νέος διευθυντής σκιαγραφεί το μέλλον του διεθνούς θεάτρου

45

«Το ταλέντο είναι το βασικό κριτήριο εάν κάποιος θέλει να γίνει χορευτής στο Μπολσόι» λέει ο Μάσαρ Βασίλιεφ, νέος διευθυντής του φημισμένου μπαλέτου.

Σεξουαλικά σκάνδαλα και διαφθορά οδήγησαν τελευταία τα φημισμένα ρωσικά μπαλέτα Μπολσόι σε μεγάλη κρίση.

Μαρσαφ Βασίλιεφ, φωτογραφία DW 

Ο νέος διευθυντής του μπαλέτου Μάσαρ Βασίλιεφ μιλά για το μέλλον του διεθνούς θεάτρου. «Γύρω από το Μπολσόι υπάρχουν πολλές φήμες και θρύλοι» λέει ο Μάσαρ Βασίλιεφ στην Deutsche Welle. O νέος διευθυντής του Μπολσόι διηύθυνε 13 χρόνια το περίφημο θέατρο Μαριίνσκι στην Αγία Πετρούπολη πριν μετακομίσει στη Σκάλα του Μιλάνου το 2008. Από τον περασμένο Μάρτιο έχει αναλάβει τη διεύθυνση του μπαλέτου Μπολσόι. «Καθήκον μας είναι να δείξουμε στη σκηνή του θεάτρου ωραίο μπαλέτο. Λέω πάντα στους χορευτές, εάν θέλετε να μου δείξετε κάτι καινούργιο πολύ ευχαρίστως να το δω».

Στο ερώτημα εάν στο παρελθόν δόθηκαν ρόλοι έναντι χρημάτων ή σεξ, επιμένει, «Δεν συνέβη ποτέ κάτι τέτοιο και ούτε τώρα συμβαίνει» και όμως εδώ και χρόνια οι φήμες και οι κακές γλώσσες λένε πως δεν φθάνει μόνο το ταλέντο για να ανέβει κανείς στην σκηνή του Μπολσόι.
Πριν από τρία χρόνια ο Σεργκέι Φιλίν, ο τότε επικεφαλής του μπαλέτου, παρ’ ολίγο να τυφλωθεί όταν ένας σταρ χορευτής, ο Πάβελ Ντμιτριτσένκο του πέταξε οξύ στο πρόσωπο. Καταδικάστηκε σε 6 χρόνια κάθειρξη αλλά εν τω μεταξύ αφέθηκε ελεύθερος με αναστολή.
Ο λόγος ήταν πως ούτε αυτός ούτε η τότε σύντροφός του Ανγκελίνα Βορόνζοβα πήραν τους πολυπόθητους ρόλους που ήθελαν. Ο Φιλίν κατέθεσε ότι ο Ντμιτριτσένκο ήταν ζηλότυπος και εκδικητικός ενώ ο δεύτερος κατηγόρησε τον Φιλίν για νεποτισμό. Και οι δυο πάντως έφυγαν από το θέατρο.

Την ίδια χρονιά αποχώρησε και η νεαρή ταλαντούχος Αμερικανίδα χορεύτρια Τζόι Γουόμακ δηλώνοντας πως της είχαν ζητήσει 10.000 δολάρια για ένα σόλο ρόλο.

Στο θέατρο Μπολσόι στη Μόσχα εργάζονται σήμερα 900 ηθοποιοί, μουσικοί και χορευτές. «Γύρω από το Μπολσόι υπάρχουν πολλές φήμες και θρύλοι» λέει ο Μάσαρ Βασίλιεφ στην Deutsche Welle, όλα όμως σιγά σιγά αλλάζουν και στόχος είναι οι καλές παραστάσεις.

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.