Ειδησεογραφικό site

Λοβέρδος: Να θεσπιστούν κριτήρια στη νέα επικοινωνιακή καμπάνια κατά της Covid-19

40

Κριτική στην κυβέρνηση για τον τρόπο διενέργειας της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας για την πανδημία άσκησε ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος καλώντας τον αρμόδιο υπουργό να υιοθετήσει την τροπολογία του Κινήματος Αλλαγής για θέσπιση συγκεκριμένων κριτηρίων,

«Το Κίνημα Αλλαγής και η Φώφη Γεννηματά έθεσαν πρώτοι την ανάγκη ευρύτατης επικοινωνιακής καμπάνιας για χρήση μάσκας. Το έθεσε αρχές Σεπτεμβρίου ενόψει του ανοίγματος των σχολείων. Δεν έχουμε αντίρρηση σε αυτό. Δεν έχουμε αντίρρηση στην επικοινωνία και ξέρουμε καλά ότι επαφίεστε στις διατάξεις του νόμου και στην πρακτική του ΕΣΡ οι διαφημίσεις παίζονται σε χρόνο που δεν βλέπει κανείς. Εχω ως υπουργός έχω δει την καμπάνια μου να παίζει στη μια το βράδυ» είπε αρχικά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κινήματος Αλλαγής.

Και συνέχισε, με εξηγήσεις, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση: «Τι σας πειράζει όμως να δεχθείτε την τροπολογία μας για θέσπιση κριτηρίων. Δεν είναι γιγαντιαίο ποσό τα 2 εκατ. ευρώ. Όμως θα ξαναέχουμε προβλήματα με τον covid. Δεν θα ξαναέχουμε ανάγκη μιας καμπάνιας; Θα το κάνετε και τότε χωρίς κριτήρια; Τι πειράζει να εξοπλιστούμε με κριτήρια ώστε όλα τα ζητήματα επικοινωνιακών αναγκών να επιλύονται με διαφανή τρόπο και να αναρτώνται όλα τα ποσά;»

Τα σχόλια είναι κλειστά.