Ειδησεογραφικό site

«Τα κριτήρια υποψηφιότητας για Όσκαρ είναι τυχαία και καθόλου σοβαρά»

73

Αυτό δήλωσε η Σούζαν Σάραντον, σχολιάζοντας μαζί με τον Αλφόνσο Κουαρόν αλλά και τον Στιβ Μακουήν, στην βρετανική Guardian την διαδικασία ψήφων της Ακαδημίας των Όσκαρ.

200px-AlfonsoCuaron_20050923

steave-mac-queen

Ένας μικρός τόνος κυνικότητας μπαίνει στον αέρα των Όσκαρ μετά την δημόσια δήλωση της ηθοποιού Σούζαν Σάραντον, όπου σε συνέντευξη της στην εφημερίδα The Guardian, αναφερόμενη στο Όσκαρ της για το Dead Man Walking το 1996, λέει μεταξύ άλλων: «Υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι ψηφίζουν για τα Όσκαρ και πραγματικά δεν είναι σοβαροί: ας πούμε σκέφτονται α έβαλε ψεύτικη μύτη, πάχυνε, δείχνει άσχημη για τον ρόλο. Ή μπορώ να ψηφίσω για μια ταινία για τον Νέλσον Μαντέλα είναι σαν να κάνω φιλανθρωπικό έργο ή α ναι μου αρέσει η ιστορία του Gandhi (δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι όλα τα μέλη της επιτροπής είδαν την τρίωρη ταινία του Gandhi».

Τα σχόλια της βέβαια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως μομφές για τις Meryl Streep και Nicole Kidman, που φόρεσαν ψεύτικες μύτες για τις ταινίες Η Σιδηρά Κυρία και Οι Ώρες, αλλά η διάθεση της είναι να χαριτολογήσει και απλά να “ξεσκεπάσει” το Hollywood για την επιφανειακή του πλευρά. «Όλοι οι ηθοποιοί καταλαβαίνουμε πως είναι μια κούρσα προς την αναγνώριση, είναι μια δουλειά που συνδέεται απόλυτα και με τις πωλήσεις, και το δυστυχές είναι εξαιρετικές ερμηνείες που επειδή δεν έχουν μεγάλα budget προώθησης, χάνονται».

Ο Αλφόνσο Κουαρόν, σκηνοθέτης του περσινού Gravity, δήλωσε στην εφημερίδα ότι «γίνεται μια καμπάνια σαν να είσαι σε προεκλογική εκστρατεία όταν πλησιάζουν τα Όσκαρ. Και κάθε χρόνο γίνεται πιο έντονα». Ο Στηβ Μακουήν που γύρισε πρόπερσι το «12 Χρόνια Σκλάβος» δηλώνει οτι για τον ίδιο «τα Όσκαρ δεν είναι το μέτρο για το τι είναι καλό ή κακό. Αλλά από την άλλη το να κερδίσεις βοηθάει πολύ χρηματικά και σε αναγνώριση. Η ταινία μας άνοιξε τις πόρτες για το Αφροαμερικανικό σινεμά».

Τα σχόλια είναι κλειστά.