Νέο επεισόδιο έντασης σημειώθηκε στη Βουλή ανάμεσα στον Άδωνι Γεωργιάδη και τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, με τους δύο να ανταλλάσσουν βαρείς χαρακτηρισμούς στην Ολομέλεια.
Η αντιπαράθεση ξεκίνησε όταν η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας κατήγγειλε ότι, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας κεκλεισμένων των θυρών, δέχθηκε «ακραία κακοποίηση», απειλές και χτυπήματα χεριών από βουλευτές της ΝΔ.
Απαντώντας εκ μέρους της πλειοψηφίας, ο Δημήτρης Μαρκόπουλος έκανε αναφορές στην περίοδο της προεδρίας της στη Βουλή, προκαλώντας την οργισμένη αντίδρασή της. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου μίλησε για «αισχρές» και «ελεεινές» συκοφαντίες, ενώ αναφέρθηκε και σε πρώην συνεργάτιδά της.
Στη συνέχεια, ο Άδωνις Γεωργιάδης κατηγόρησε την κ. Κωνσταντοπούλου ότι «ξεπέρασε και τον χειρότερο εαυτό της», με την ίδια να απαντά σε υψηλούς τόνους, αποκαλώντας τον «φασίστα». Ο υπουργός Υγείας χαρακτήρισε «αίσχος» όσα ακούστηκαν, ενώ η ένταση συνεχίστηκε με προσωπικές επιθέσεις και φράσεις εκτός μικροφώνου.
Ο κ. Γεωργιάδης ζήτησε να ολοκληρωθεί ο έλεγχος της Επιθεώρησης Εργασίας, με την κ. Κωνσταντοπούλου να απαντά κατηγορώντας την κυβέρνηση για «κουκούλωμα» στην υπόθεση Βιολάντα.