Θετικά νέα για τον Γιώργο Μυλωνάκη: Βγήκε από τη ΜΕΘ

Ανακούφιση για τον Γιώργο Μυλωνάκη: Εκτός ΜΕΘ μετά τη βελτίωση της υγείας του

Εκτός ΜΕΘ νοσηλεύεται πλέον ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός». Όπως αναφέρεται στο ιατρικό ανακοινωθέν, η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση, γεγονός που επέτρεψε τη μεταφορά του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Οι θεράποντες ιατροί έκριναν σκόπιμη τη συνέχιση της αποθεραπείας του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης, όπου θα παρακολουθείται στενά και θα λαμβάνει την απαραίτητη θεραπευτική φροντίδα. Η εξέλιξη αυτή χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα θετική για την πορεία της υγείας του.