Θεσσαλονίκη: Οδηγός έτρεχε με 145 χλμ/ώρα στον περιφερειακό – Βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ

Οδηγός ΙΧ αυτοκινήτου συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη καθώς οδηγούσε με ταχύτητα 145 χιλιομέτρων την ώρα, τη στιγμή, που το όριο είναι στα 60

Ενας οδηγός ΙΧ αυτοκινήτου συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη καθώς οδηγούσε με ταχύτητα 145 χιλιομέτρων την ώρα, τη στιγμή, που το όριο είναι στα 60.

Οπως αναφέρει η ΕΡΤ, μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε ότι ο οδηγός ήταν και υπό την επήρεια αλκοόλ.

Οι Αστυνομικοί τον συνέλαβαν και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.