Σταύρος Φλώρος: Το χαμόγελο από το νοσοκομείο και το μήνυμα δύναμης μετά το ατύχημα

Η νέα εμφάνιση του Σταύρου Φλώρου μετά τον ακρωτηριασμό

Ο Σταύρος Φλώρος έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας μέσα από το νοσοκομείο στο Μαϊάμι, όπου συνεχίζει τη νοσηλεία και την αποκατάστασή του μετά το σοβαρό ατύχημα που υπέστη. Σε νέα ανάρτησή του στα social media δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο από μια βόλτα με αμαξίδιο εντός και εκτός του νοσοκομείου, ποζάροντας χαμογελαστός. Παρά τις δύσκολες στιγμές που ακολούθησαν τον ακρωτηριασμό του ποδιού του από προπέλα σκάφους, ο πρώην παίκτης του Survivor δείχνει δύναμη και θετική διάθεση, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη στάση ζωής που επιλέγει να κρατήσει.

«Έμαθα ότι η δύναμη δεν είναι να μην πέφτεις ποτέ. Η πραγματική δύναμη είναι να βρίσκεις τον τρόπο να σηκώνεσαι κάθε φορά που η ζωή σε γονατίζει. Και εγώ σηκώθηκα. Όχι γιατί ήταν εύκολο, αλλά γιατί δεν ήθελα να αφήσω μια δύσκολη στιγμή να καθορίσει ολόκληρη τη ζωή μου. Σήμερα δεν είμαι ο άνθρωπος που ήμουν πριν. Είμαι πιο δυνατός. Πιο ώριμος. Πιο ευγνώμων για όσα κάποτε θεωρούσα δεδομένα. Αυτή η φωτογραφία δεν δείχνει έναν άνθρωπο που έχασε ένα πόδι. Δείχνει έναν άνθρωπο που βρήκε μέσα του μια δύναμη που δεν ήξερε ότι είχε. Και αν αυτή η δοκιμασία μου έμαθε κάτι, είναι ότι μπορεί να σου πάρουν πολλά πράγματα, αλλά ποτέ το πείσμα, την αξιοπρέπεια και τη θέληση να συνεχίσεις. Το χαμόγελο που βλέπετε δεν είναι επειδή όλα ήταν εύκολα. Είναι επειδή επέλεξα να μην αφήσω τις δυσκολίες να μου κλέψουν τη χαρά, την ελπίδα και την πίστη μου για το αύριο. Είναι το χαμόγελο ενός ανθρώπου που πόνεσε, πάλεψε και βγήκε πιο δυνατός. Στην πραγματικότητα η ιστορία μου μόλις αρχίζει», ανέβασε ο Σταύρος Φλώρος