Ράπισμα Δένδια στο Συνέδριο: Τέλος στην αλαζονεία και στο επιτελικό θέατρο

Ο Δένδιας είπε δυνατά αυτό που φοβούνται στη ΝΔ: Να αλλάξουμε πριν μας αλλάξουν

Η ομιλία Δένδια στο συνέδριο της ΝΔ ήταν κάτι παραπάνω από προειδοποίηση· ήταν ευθεία αμφισβήτηση του μοντέλου Μητσοτάκη. Όταν ένας κορυφαίος υπουργός μιλά για «κώδωνα κινδύνου», για κόμμα που πρέπει να ακούει, ουσιαστικά περιγράφει μια κυβέρνηση κλεισμένη στο Μαξίμου. Οι αιχμές για λαϊκισμό, ύβρεις, φανατισμούς και κραυγές δεν έπεσαν στο κενό. Στόχευαν ένα σύστημα εξουσίας που κυβερνά με επικοινωνία, αλαζονεία και φόβο. Το όρθιο χειροκρότημα στον Δένδια έδειξε πως ακόμη και μέσα στη ΝΔ κάποιοι καταλαβαίνουν ότι η κοινωνία δεν αντέχει άλλο το επιτελικό θέατρο.

«Το γενετικό υλικό της Νέας Δημοκρατίας δεν σχετίζεται με καθεστωτική αντίληψη. Πιστεύει βαθιά στον Κοινοβουλευτισμό. Δεν πιστεύει στις περίκλειστες Καγκελαρίες των τεχνοκρατών. Δεν πιστεύει στους μισθοφόρους της εξουσίας» τόνισε χαρακτριστικά.

Παράλληλα, ο ίδιος έκανε αναφορά στο γεγονός ότι η ΝΔ έχει χάσει τη μισή της εκλογική δύναμη, δηλαδή, 1 εκατομμύριο ψήφους, λέγοντας πως: «Ένας στους δυο πολίτες που μάς ψήφισαν τον Μάιο του 2023 μας έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Ζήτησε περισσότερα. Ζήτησε καλύτερα. Ζήτησε αποτελεσματικότερα. Οι πολίτες περιμένουν πολλά από εμάς. Περιμένουν να αλλάξουμε την χώρα. Αλλιώς κινδυνεύουμε να μας αλλάξουν εκείνοι».