Πρωταθλήτρια η ΑΕΚ νίκησε 2-1 τον Παναθηναϊκό

Η Ένωση έφερε τα πάνω κάτω και κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα

Η ΑΕΚ κατάφερε να γυρίσει το μας και να κερδίσει με 2-1 τον Παναθηναϊκό στη Νέα Φιλαδέλφεια και στέφτηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος για 14η φορά, ενώ απομένουν δύο αγωνιστικές από το φινάλε. 

Την ίδια ώρα είχαμε ισοπαλία στο Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ (1-1)  και έτσι οι “ερυθρόλευκοι” και ο Δικέφαλος θα συνεχίσουν να παλεύουν για την 2η θέση.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (Σε 30 αγώνες)
1. ΑΕΚ 70
2. ΠΑΟΚ 62
3. Ολυμπιακός 62
4. Παναθηναϊκός 61

Η επόμενη αγωνιστική (5η, 13/5)
19:30 Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 
19:30 ΠΑΟΚ-ΑΕΚ 

Η τελευταία αγωνιστική (6η, 17/5)
19:30 ΑΕΚ-Ολυμπιακός 
19:30 Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ