Ο Ρέμος απογείωσε το «Αλ Τσαντίρι» με τον Λαζόπουλο να συγκινεί

Συγκίνησε ο Λάκης Λαζόπουλος για τον Αντώνη Ρέμο: «Τον ξέρω, τον αγαπάω, τον εκτιμάω»

Ο Αντώνης Ρέμος βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης στη σκηνή του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», έπειτα από πρόσκληση του Λάκη Λαζόπουλου, χαρίζοντας στο κοινό ένα μουσικό πρόγραμμα γεμάτο γνωστές επιτυχίες. Πριν αρχίσει το τραγούδι, ο παρουσιαστής θέλησε να μοιραστεί με τους τηλεθεατές τη μακρόχρονη σχέση που τον συνδέει με τον αγαπημένο ερμηνευτή. Πλησιάζοντας μάλιστα τη μητέρα του Ρέμου, ο Λάκης Λαζόπουλος μίλησε με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τη γνωριμία τους από τη Θεσσαλονίκη, τις βραδιές στο «Ακρόαμα», αλλά και τα πρώτα βήματα του τραγουδιστή στην Αθήνα. Αναφέρθηκε με συγκίνηση και στην οικογενειακή τους σχέση, τονίζοντας πως γνωρίζονται βαθιά μέσα στον χρόνο. «Τον ξέρω, τον αγαπάω, τον εκτιμάω και είναι φίλος μου», είπε χαρακτηριστικά, δίνοντας έναν ιδιαίτερα προσωπικό τόνο στη βραδιά.