Ο Μητσοτάκης είδε… Ελλάδα του 2030, ενώ η ΝΔ ψάχνει παλμό

Μητσοτάκης από το βήμα του Συνεδρίου της ΝΔ: Όλα πάνε καλά, αρκεί να ακούγεται δυνατό το χειροκρότημα

Με αρκετή δόση αυτοθαυμασμού από τον πρωθυπουργό άνοιξε η αυλαία του 16ου τακτικού συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να θέτει από την πρώτη στιγμή το πολιτικό πλαίσιο της επόμενης περιόδου. Μιλώντας σε μάλλον υποτονική υποδοχή από τα στελέχη του κόμματος, έκανε λόγο για ηχηρό μήνυμα ενότητας και αποφασιστικότητας, με στόχο την «Ελλάδα του 2030». Παρουσίασε τη ΝΔ ως παράταξη με ιστορική συνέχεια, που ιδρύθηκε από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή για να υπηρετεί την πατρίδα, ενώ απάντησε εμμέσως σε όσους τη χαρακτηρίζουν «πληγωμένη». Παράλληλα, έδωσε το στίγμα της διεκδίκησης τρίτης τετραετίας, τονίζοντας ότι θα γίνει απολογισμός επιτυχιών αλλά και λαθών. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην οικονομία, υποστηρίζοντας ότι η Ελλάδα πέρασε από την πτώχευση στην ανάπτυξη, ανέκτησε την επενδυτική βαθμίδα και απέκτησε ενισχυμένο ρόλο στην Ευρώπη.