Ο Άρης ανοίγει μια νέα σελίδα στην μπασκετική του ιστορία, ανακοινώνοντας επίσημα τη συμφωνία με τον Βασίλης Σπανούλης για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής ομάδας, μετά την αποχώρησή του από τη Μονακό όπου έφτασε μέχρι τον τελικό της Euroleague, αναλαμβάνει πλέον την τεχνική ηγεσία των «κιτρίνων».
Η συμφωνία, που μέχρι πρόσφατα έμοιαζε απίθανη, ολοκληρώθηκε από τη νέα διοίκηση του Ρίτσαρντ Σιάο, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή φιλοδοξιών και ανασύνταξης για τον ιστορικό σύλλογο. Ο άνθρωπος κλειδί πίσω από την ιστορική συμφωνία δεν είναι άλλος από τον GM του Άρη, αλλά και κουμπάρο του Σπανούλη, Νίκο Ζήση ο οποίος εδώ και αρκετό καιρό είχε κάνει τη σχετική προεργασία και με τους κατάλληλους χειρισμούς κατάφερε σιγά, σιγά να μετατρέψει τις ελάχιστες πιθανότητες που υπήρχαν, αρχικά σε υπαρκτές για να φτάσουμε στη σημερινή ημέρα που επικυρώθηκε το deal.