Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έζησε έντονα τη μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού επί της Φενέρμπαχτσε και εξέφρασε αισιοδοξία για την κατάκτηση ακόμη ενός ευρωπαϊκού τροπαίου.
Αναλυτικά η δήλωσή του στη NOVA:
«Η ευχή είναι να πάρουμε το ευρωπαϊκό. Τι άλλο. Να το σηκώσουμε ξανά, εδώ μέσα. Τι πιο ωραίο στη χώρα σου, να σηκώνεις το Κύπελλο».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο ζήτημα της ενότητας στον οργανισμό, τονίζοντας πως δεν τίθεται καν τέτοιο θέμα. «Το συζητάμε αυτό; Δεν τίθεται θέμα συζήτησης».