Ραγδαίες εξελίξεις δρομολογούνται στη Νέα Αριστερά, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι τέσσερις βουλευτές αναμένεται να ανεξαρτητοποιηθούν την ερχόμενη Τρίτη. Πρόκειται για τους Αλέξη Χαρίτση, Έφη Αχτσιόγλου, Νάσο Ηλιόπουλο και Δημήτρη Τζανακόπουλο. Εφόσον επιβεβαιωθεί η αποχώρησή τους, η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Αριστεράς θα πάψει να υφίσταται. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αν και οι ανεξάρτητοι βουλευτές οδεύουν προς το νέο κόμμα του Τσίπρα δεν αναμένεται να αποκαλύψουν άμεσα τις επόμενες πολιτικές τους κινήσεις.
Εξαϋλώνεται η Νέα Αριστερά
Τέλος εποχής για ΝΕΑΡ - Τέσσερις βουλευτές αποχωρούν από την Κοινοβουλευτική Ομάδα