Ειδησεογραφικό site

Δημοτικό: Λιγότερα μαθήματα και ελαφρύτερη τσάντα

Νέα συνεδρίαση στο υπουργείο Παιδείας αναμένεται να κάνει η Ομάδα Εργασίας του υπουργείου με τη συμμετοχή της διευρυμένης Γραμματείας του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ, στελεχών του υπουργείου Παιδείας και της ΔΟΕ, με στόχο να συνταχθεί το αρχικό σχέδιο των αλλαγών που θα γίνουν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Με βάση το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί μια ακόμη συνεδρίαση του 33μελούς Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων , από το οποίο ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος θα ζητήσει το οριστικό σχέδιο αλλαγών.

Με βάση αυτό το σχέδιο ο κ. Λοβέρδος θα καταρτίσει το Σχέδιο Νόμου, ώστε στις αρχές του Φλεβάρη να ψηφιστεί από την Ολομέλεια της Βουλής.

Ο υφυπουργός Παιδείας Α. Δερμεντζόπουλος μιλώντας σήμερα στην ΝΕΡΙΤ τόνισε:
“Στο Δημοτικό θα γίνουν αλλαγές που έχουν σχέση με το αναλυτικό πρόγραμμα. Λιγότερα μαθήματα και μεγαλύτερη εμβάθυνση στα μαθήματα αυτά. Το βαρύ πρόγραμμα και η βαριά τσάντα έχουν ως αποτέλεσμα τα παιδιά να δυσανασχετούν και να μην έχουν όρεξη για πραγματική μάθηση και δημιουργία.Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχει πολλά χρόνια να υποστεί σημαντικές αλλαγές. Η μόνη αλλαγή που έγινε έχει σχέση με τα ολοήμερα. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι με “μπαλώματα” δεν γίνεται δουλειά, πρέπει εκ βάθρων να ξεκινήσουν οι αλλαγές.

Δώσαμε τους στόχους, τις κατευθύνσεις μας και τους άξονες για το Δημοτικό Σχολείο στις συνεδριάσεις του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και περιμένουμε τις δικές του προτάσεις στην επόμενη συνεδρίαση που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα.

Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε τις προτάσεις τους και στον Ιανουάριο του 2015 θα έχει βγει στη διαβούλευση η πρόταση του υπουργείου Παιδείας και στις αρχές του Φεβρουαρίου θεωρούμε ότι είναι μια καλή περίοδος για να γίνει νόμος του κράτους».

Για την Τράπεζα Θεμάτων ο κ. Δερμεντζόπουλος τόνισε:

«Η Τράπεζα Θεμάτων είναι ένας θεσμός ο οποίος εφαρμόστηκε πέρυσι για πρώτη φορά, με όχι πολύ σωστή μέθοδο. Είναι όμως ο μόνος θεσμός ο οποίος μπορεί να βοηθήσει και στην ολοκλήρωση της ύλης. Δυστυχώς αυτό το σύστημα έχει κακοποιηθεί. Η Τράπεζα Θεμάτων δεν είναι τίποτα παραπάνω, παρά ένα μεγάλο πακέτο με θέματα τα οποία έχουν διδαχθεί και οφείλουν να γνωρίζουν τα παιδιά».

Τα σχόλια είναι κλειστά.