Ειδησεογραφικό site

Σεραφείμ: Βίαιος και ρατσιστικός ο διωγμός Φίλη κατά της Ορθοδοξίας

68

Καταιγιστικός ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ αποκαλύπτει στο «ΚΑΡΦΙ» και καταγγέλλει ένα ένοχο κυβερνητικό παρασκήνιο εναντίον Ορθοδοξίας και Εκκλησίας, θέτοντας ενώπιον των ευθυνών τους ταγούς της συγκυβερνήσεως και ενημερώνοντας ταυτοχρόνως τους Ρωμιούς επί όσων τεχνηέντως τους αποκρύπτονται.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στον ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ

Συνταρακτικές αποκαλύψεις με βάση ακλόνητα στοιχεία, από τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ξεχωριστό Ιεράρχη και διαπρεπή Νομικό: «Με δύο μέτρα και δύο σταθμά αντιμετωπίζονται οι Έλληνες Ορθόδοξοι σε σχέση με τους λοιπούς ετεροδόξους συμπολίτες τους. Υπό καταπιεστικό καθεστώς οι Ελληνορθόδοξοι μαθητές και η Ελλαδική Εκκλησία, » πνιγμένοι » όλοι στις αναλήθειες και τις ιδεοληψίες του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Α’ Μέρος συνεντεύξεως

 

Σεβασμιώτατε, να ξεκινήσουμε τη συζήτησή μας, από τις πρόσφατες δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, ο οποίος τόνισε ξεκάθαρα πως είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο για το μέλλον της Παιδείας μας το πρόγραμμα Φίλη για την κατάργηση, ουσιαστικά, του μαθήματος των Θρησκευτικών. Ζήτησε μάλιστα την παρέμβαση του κυρίου Τσίπρα επί του θέματος. Θα ήθελα το σχόλιό σας.

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνετε, ζητώντας την γνώμη μου για θέματα της επικαιρότητος, κατ΄ αρχήν, εσάς κ. Καλοκαιρινέ, παλιέ καλέ φίλε Γρηγόρη και συνοδοιπόρε στους αγώνες για την Εκκλησία και την Ελλάδα, καθώς και την εφημερίδα το «Καρφί», το οποίο δείχνει ξεχωριστό ενδιαφέρον για τα θέματα Ορθοδοξίας και Πατρίδας. Ας περάσουμε όμως τώρα στην ερώτησή σου. Το θέμα λοιπόν το οποίο έθεσε ο Μακαριώτατος με πολλή σοφία, στοργή και ευγένεια που τον διακρίνουν και τον κοσμούν, είναι ένα θέμα παραβιάσεως της Ισονομίας και της Δημοκρατίας, ένα θέμα περιθωριοποιήσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος, ένα θέμα στυγνής ρατσιστικής βίας εκ μέρους του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Φίλη. Το λέγω αυτό μετά λόγου γνώσεως, γιατί το θέμα του μαθήματος Θρησκευτικών των Ορθοδόξων Ελληνοπαίδων διαχωρίζεται από το μάθημα Θρησκευτικών των Ελλήνων Μουσουλμανοπαίδων, Εβραιοπαίδων, Ρωμαιοκαθολικοπαίδων, δηλαδή των παιδιών που ανήκουν σε άλλες θρησκευτικές κοινωνίες, μέσα στην ίδια χώρα. Από αυτό το γεγονός λοιπόν προκύπτει ότι αυτή τη στιγμή βιώνει η Εκκλησία έναν διωγμό, για τον οποίο όμως δεν μπορώ να καταθέσω μετά δυνάμεως πως είναι κατευθυνόμενος από κάποιο κέντρο, αλλά όμως, δυστυχώς, είναι ένας πραγματικός διωγμός. Η παρούσα Κυβέρνηση, στις 11-5-2016, ψήφισε τον Νόμο 4386, υπό τον τίτλο: »Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις». Έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 11-5-2016, Τεύχος 1ο, όπου στο άρθρο 55, »ρύθμιση θεμάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων» και στην παράγραφο 5, νομοθέτησε τα εξής. Σας τα αναφέρω συνοπτικά: Παρέχει το έννομο δικαίωμα στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο και στην Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία της Ελλάδος, όχι μόνο να επιλέγουν το περιεχόμενο του μαθήματος Θρησκευτικών, αλλά και να προτείνουν και να διορίζουν ουσία τους καθηγητές και δασκάλους του συγκεκριμένου μαθήματος, κατά παρέκκλιση από την επετηρίδα διορισμού των αναπληρωτών καθηγητών και δασκάλων. Αυτό δε, υφίσταται ως καθεστώς και για τους Έλληνες Μουσουλμάνους, τους οποίους Ιεροδιδασκάλους για την διδασκαλία του Κορανίου στα Ελληνόπουλα της Μουσουλμανικής Μειονότητος, προτείνουν οι τρεις Μουφτείες της Θράκης. Από αυτή λοιπόν τη νομοθεσία πλέον της χώρας, προκύπτει ότι η Κυβέρνηση εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών, των ετεροδόξων και των ομοδόξων. Και τίθεται αναπόδραστα το ερώτημα; Μόνον οι μειοψηφίες έχουν δικαιώματα στην Ελλάδα; Η πλειοψηφία δεν έχει κανένα ανθρώπινο δικαίωμα; Και για ποιο λόγο ο Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής αναστοχάζεται για το Ορθόδοξο μάθημα και θέλει να το μεταβάλει σε μία θρησκειολογική σούπα και δεν αναστοχάζεται και για το Μουσουλμανικό μάθημα να διδάσκεται μαζί με το Κοράνιο και το Ευαγγέλιο, ή στο Εβραϊκό θρησκευτικό μάθημα να διδάσκεται μαζί με την Παλαιά Διαθήκη και η Καινή, ή στο Ρωμαιοκαθολικό θρησκευτικό μάθημα να διδάσκεται μαζί με το Πέτρειο Δόγμα του Παπισμού και η Ορθόδοξη θέση, η οποία στιγματίζει τα πλαστογραφημένα στηρίγματα του Πετρείου Δόγματος, όπως είναι η ψευδοκωνσταντίνειος Δωρεά, η ψευδοπιπίνιος Δωρεά, οι ψευτοϊσιδώρειες Διατάξεις και τα ψευδοκλημέντια. Άρα λοιπόν, βλέπουμε πως το θέμα δεν είναι αμιγώς εκπαιδευτικό ή θρησκευτικό, αλλά είναι καθαρά θέμα Ισονομίας, άρα Δημοκρατίας και Συνταγματικής Ισότητος. Μαζί με αυτά βέβαια, απολαμβάνουμε, εντός εισαγωγικών και μιαν εμπαθή συμπεριφορά του αρμοδίου Υπουργού επί της Παιδείας, ο οποίος, άμοιρος Πανεπιστημιακής Μορφώσεως, δεν ελέγχει τα λεγόμενά του, δυστυχώς, φθάνοντας στο σημείο να καθυβρίζει την Ορθόδοξο Εκκλησία, λέγοντας το εξωφρενικό, ότι είναι υπεύθυνη για την ηθική έκπτωση του Λαού μας. Νομίζω λοιπόν, ότι, κατόπιν αυτών, είναι άμεση η ανάγκη, όπως τόνισε και ο Μακαριώτατος, η επέμβαση του Πρωθυπουργού κ. Τσίπρα και όχι μόνον αυτού, αλλά και του Συγκυβερνήτου κ. Πάνου Καμμένου, του οποίου ο κομματικός μηχανισμός έχει κάποια συγκεκριμένα προτάγματα. Εάν κωφεύσουν αυτή τη στιγμή και οι δύο, θα αποδειχθούν ταπεινοί θεσηλάγνοι.

 

Με βάση τα όσα μου είπατε μέχρι τώρα Σεβασμιώτατε, θα ήθελα να σας κάνω την ακόλουθη ερώτηση: Τελικά πιστεύετε πως η θέση του κ. Φίλη απέναντι στην Εκκλησία, έχει και ιδεολογική αφετηρία; Πριν μάλιστα από λίγες ημέρες ο συγκεκριμένος Υπουργός, μίλησε για ύποπτο ρόλο που είχε η Εκκλησία κατά την περίοδο της Κατοχής και της Επταετίας. Τι έχετε να απαντήσετε στους ισχυρισμούς του;

 

Επαναλαμβάνω αυτό που τόνισα και προηγουμένως: Ο κ. Φίλης δεν ελέγχει τους λόγους του. Εισέρχεται σε θέματα που αγνοεί, έχει μια επικάλυψη γνώσεων. Είναι άσχετος με την πραγματικότητα και την Ιστορική Αλήθεια και έτσι διαστρέφει τα γεγονότα. Έφθασε, όπως σας είπα και πάλι, στο σημείο να βλασφημήσει την Εκκλησία μας, λέγοντας το έωλο, το εξωφρενικό και απαράδεκτο, ότι είναι υπεύθυνη για την ηθική έκπτωση του Λαού μας. Και προσπάθησε να βρει ερείσματα σ΄ αυτήν την νόθα και απαράδεκτη άποψή του, ισχυριζόμενος ότι κατά την περίοδο της Κατοχής από τους Γερμανούς, καθώς και κατά την περίοδο της δικτατορίας, δεν επέδειξε την πρέπουσα συμπεριφορά. Απάντηση στον κ. Φίλη, ο οποίος, όπως ξαναείπα, δεν ελέγχει τους λόγους του, και αυτό αποδείχθηκε προσφάτως με την περίφημη ιστορία που δημιούργησε με το θέμα της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, έχει δώσει ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλος, με την έκδοση ενός Τόμου που αναφέρεται με αδιάψευστα στοιχεία στην προσφορά της Εκκλησίας κατά την διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής. Εκεί παρουσιάζονται οι μάρτυρες Κληρικοί, τα συσσίτια της Εκκλησίας για τον χειμαζόμενο Λαό μας, η προσπάθεια διασώσεως των συμμαχικών στρατευμάτων που είχαν μείνει εγκλωβισμένα στη Χώρα, η διάσωση των Εβραίων Συνελλήνων και συμπολιτών μας, καθώς και πολλές άλλες δράσεις αντιστάσεως απέναντι στον κατακτητή. Αλλά, νομίζω πως την καλύτερη απάντηση στον κ. Φίλη έχει δώσει η γενναιοψυχία και η λεοντόκαρδη συμπεριφορά του Αρχιεπισκόπου Χρυσάνθου του από Τραπεζούντος, ο οποίος αρνήθηκε στον Γερμανό κατοχικό στρατιωτικό διοικητή Αθηνών να τελέσει δοξολογία για την κατάληψη της Πόλεως από τους Ναζί. Όσον αφορά το ζήτημα της δικτατορίας, την απάντηση στον ανιστόρητο Υπουργό έχει δώσει ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος ο Πρώτος, με ένα μνημειώδες σύγγραμμά του: »Το δράμα ενός Αρχιεπισκόπου », όπου εκεί περιγράφει τους αγώνες του, αλλά και τις τρομακτικές παλινωδίες που συνάντησε από το δικτατορικό καθεστώς και τις διώξεις που υπέστη ως άνθρωπος για την προσπάθειά του να υπερασπιστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα, καθώς και την έννοια της ελευθερίας της συνειδήσεως στην Πατρίδα μας. Όσον αφορά την Μητρόπολη Πειραιώς, πρέπει να πω, ότι, κατά την διάρκεια της δικτατορίας, υπέστη μια τραγική έκπτωση της περιουσιακής της υποδομής, διότι, ο τότε Δήμαρχος Σκυλίτσης, πραγματοποίησε διαρπαγή περιουσιακών στοιχείων μεγάλης αξίας, προς χάριν της Πόλεώς του βεβαίως και όχι του εαυτού του. Τρεις μεγάλοι Ιεροί Ναοί, ο Προφήτης Ηλίας, ο Άγιος Χαράλαμπος και ο Τίμιος Σταυρός, απεμειώθησαν από την προσωπική τους περιουσία. Και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι Πειραιώτες. Επομένως, ο λόγος του κ. Φίλη είναι εντελώς ανεπέρειστος και αβάσιμος και αποδεικνύει απλώς μίαν εμπάθεια την οποία έχει, ιδεολογική ίσως, κατά της Αγίας μας Εκκλησίας. Είναι λυπηρό όμως, ότι αυτές οι δηλώσεις δεν καταδικάστηκαν άμεσα από τους δύο συγκυβερνώντες, τον κ, Τσίπρα και τον κ. Καμμένο και δεν αποπέμπεται από την Κυβέρνηση ο κ. Φίλης, την στιγμή κατά την οποία η προκλητική του αυθάδεια αναφέρεται σε θεσμούς όπως είναι η Εκκλησία, θεσμός αιώνιος του Γένους. Σ΄ αυτόν τον θεσμό οφείλουμε την Εθνική μας ιδιοπροσωπεία και την επιβίωσή μας ως Λαού και Γένους, μέσα στα 400 μαύρα χρόνια της δουλείας. Ξεχνάει ο κ. Φίλης τα ποτάμια του αίματος που έχυσε η Εκκλησία για να παραμείνει αυτός ο Λαός με την Ελληνική του συνείδηση και να μην είναι σήμερα η Ελλάδα το υπόλοιπο της Ευρωπαϊκής Τουρκίας.

 

 

Σεβασμιώτατε, ο κ. Φίλης ισχυρίζεται ότι το πρόγραμμά του για το μάθημα των Θρησκευτικών έχει και την σύμφωνο γνώμη των εκπροσώπων της Εκκλησίας που συμμετείχαν στην προπαρασκευή και την εκπόνησή του. Είναι αληθής ο ισχυρισμός του; Είχαν τελικά σταλεί εκπρόσωποι της Ιεραρχίας σ΄ αυτόν τον διάλογο και, αν ναι, ποιοι ήσαν αυτοί οι Αρχιερείς;

 

Ο ισχυρισμός του κ. Φίλη είναι ψευδέστατος καθ’ ολοκληρίαν. Πράγματι από την Ιεραρχία ορίστηκε μια Επιτροπή, αποτελουμένη από τους Μητροπολίτες, Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Προκόπιο, τον Ηλείας κ. Γερμανό, τον Καισαριανής, Βύρωνος και Υμητού κ. Δανιήλ, τον Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου, Επίσκοπο Μεθώνης κ. Κλήμη και τον Νομικό Σύμβουλο κ. Παπαγεωργίου, με σκοπό να συναντηθούν με τον Υπουργό Παιδείας και τους υπευθύνους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και να συζητήσουν το θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών, το οποίο, όπως σας ανέφερα, δεν έχει μόνον παιδευτική διάσταση, αλλά έχει και δημοκρατική διάσταση και όλα τους καθορίζονται απόλυτα στο πλαίσιο της Συνταγματικής ισονομίας και ισότητος. Η συνάντηση έγινε μόνο μία φορά. Μ΄ άλλα λόγια, μία και μόνη φορά συναντήθηκαν τα μέλη της Μεικτής Επιτροπής Εκκλησίας – Κυβερνήσεως που είχε ορισθεί για να συζητήσει και να ρυθμίσει οριστικώς, υποτίθεται, το θέμα του μαθήματος των θρησκευτικών. Εξελίχθηκε ουσιαστικά όμως, σε μια απλή συνάντηση γνωριμίας. Έκτοτε δεν πραγματοποιήθηκε καμία άλλη συνάντηση. Άρα λοιπόν, ο κ. Φίλης δεν λέει την αλήθεια, όταν ισχυρίζεται ότι αυτό το οποίο παραδίδει στην Εκπαιδευτική Κοινότητα, είναι αποτέλεσμα διαλόγου και συμφωνίας της Εκκλησίας μετά του Υπουργείου Παιδείας. Και επαναλαμβάνω, το πολύ κρίσιμο θέμα, στο οποίο είναι εκτεθειμένη η Κυβέρνηση, είναι ένα και μοναδικό: »Γιατί την ώρα που νομοθετεί ως έννομο δικαίωμα των Μουσουλμάνων, των Εβραίων και των Ρωμαιοκαθολικών, να έχουν την δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών για τα δικά τους παιδιά και όχι μόνον αυτό, αλλά και να προτείνουν και προσλαμβάνουν τους διδάσκοντες το συγκεκριμένο μάθημα, η Ορθόδοξη Εκκλησία, ως παρίας του συστήματος και της Κοινωνίας, οφείλει να αποδεχθεί τις όποιες ιδεοληπτικές αναφορές του κ. Φίλη και των μελών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής;» Διερωτώμαι, ο κ. Φίλης είναι Υπουργός μόνον για τους Ορθοδόξους; Και μόνον αυτούς πρέπει να ελέγξει και να τους επιβάλει το πλαίσιο της δικής του ιδεοληπτικής διαθέσεως και διαστάσεως; Δεν είναι Υπουργός όλων των Ελλήνων;

 

Το Β’ και τελευταίο μέρος της συνεντεύξεως του Μητροπολίτου Πειραιώς και Φαλήρου κ. Σεραφείμ θα δημοσιευθεί το προσεχές Σάββατο. 

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.