Ειδησεογραφικό site

Παροξυσμός από την καμπάνια της Lacta με τα ομόφυλα ζευγάρια

3.224

Η διαφημιστική εκστρατεία δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου και προκάλεσε άφθονο τρολάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το #Lacta να βρίσκεται στην κορυφή των trends

Η νέα καμπάνια της σοκολάτας Lacta που περιλαμβάνει φωτογραφίες 28 αληθινών ζευγαριών, με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, εθνικότητα, ηλικία και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, «σαρώνει» τις τελευταίες ώρες τα ελληνικά social media.

Με σύνθημα «αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης» η ομολογουμένως πρωτότυπη (τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα) διαφημιστική εκστρατεία στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα κατά των διακρίσεων, πετυχαίνοντας παράλληλα στο ακέραιο τον στόχο της: να γίνει πρώτο trend στα social media προκαλώντας διαδικτυακό… χαμό.

Τα 28 ζευγάρια που συμμετέχουν στην εν λόγω εκστρατεία φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta, αποδεικνύοντας ότι «η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο».

Ωστόσο το μήνυμα που στέλνει η δημοφιλής σοκολάτα φαίνεται πως δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου, με άλλους χρήστες να χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση απαράδεκτη και προκλητική, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται κυρίως σε παιδιά, και άλλους να στηρίζουν με πάθος την εκστρατεία, επικροτώντας τους δημιουργούς της.

Φυσικά, «βροχή» πέφτει τις τελευταίες ώρες στο Twitter και το τρολάρισμα, αφού πολλοί χρήστες οραματίστηκαν άλλα ζευγάρια, κυρίως από τον χώρο της πολιτικής, ως εναλλακτικούς πρωταγωνιστές στην εκστρατεία.

Δείτε παρακάτω μερικές από τις αντιδράσεις στα social media

JeReviens@Aph_Kay

μμμμμμμμμμμ…. γευση Πολακο-κραουνάκη! θα το δοκιμασω σίγουρα! 😂😂😂🤮

53 people are talking about this

View image on TwitterView image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

αμεσoγιδοκρατία@gidolaos

μπράβο στη

135 people are talking about this

Μπαμπω Μπραζιλερω@AlexChalkiotis

Καντε ολοι ενα ριτουι, θελω να βλεπω το χασταγκ και τη φωτογραφια της διαφημισης να πεταγονται στο timeline ‘βαρβατων’ ελληναραδων και οταν παιρνει το παιδι τους το κινητο τους, να ‘κολλαει’ ομοφυλοφιλια. Οπως και αν φαει μια λακτα, διοτι περιεχει υλικα που σε κανουν γκει.

233 people are talking about this

ΝΑΙ ΤΙ@nicoljanejo

Πάντως και η ίδια η προβάλει ρατσιστικά πρότυπα.Δηλαδη δεν μπορεί να φάει κάποιος που δεν είναι ερωτευμένος ή μόνος;

See ΝΑΙ ΤΙ’s other Tweets

KATERINA@ai_katerina

Η διαφορετικότητα ειναι τεράστιος πλούτος.
Η ομοιομορφία ειναι μιζέρια και φασισμός
Μπράβο

102 people are talking about this

ΤοΤέρας •@ToTeras_

Διαβάζω τα σχόλια για την και θέλω να σας βάλω φωτιά και να γελάω δυνατά με γουρλωμένα μάτια

29 people are talking about this

nellykan@nellymariza

Στο μεταξύ όσο μου αρέσει η τόσο μου αρέσει και η ΙΟΝ . Άρα δεν έχω ξεκάθαρο σεξουαλικό προσανατολισμό
εεε;

60 people are talking about this

Τελεταί Μπούκουρας™@Teletai_Mpouk

Βρείτε τα.

31 people are talking about this

ΑναρχιΚλόουν@bananarchyson

See ΑναρχιΚλόουν’s other Tweets

View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

Alexandros Varsanis@AlexVarsanis


προβλέπω χριστιανοταλιμπάν, ναζιστές, φασίστες, ρατσιστές κ υπόλοιπος συρφετός με μπροστάρη τον Αμβρόσιο να κάνουν ντου σε σούπερ μάρκετ κ να καταστρέφουν τις σατανικές σοκολάτες…
έτσι να μυρίσουμε πάλι λίγο μεσαίωνα, μην ξεχαστούμε.

45 people are talking about this

Rick Blaine@Underwood_DC

Τέλος, μια διαφήμιση που απευθύνεται, κυρίως, σε παιδιά θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτική. Άλλο πράγμα να αποδεχόμαστε το διαφορετικό, άλλο να το διαφημίζουμε/προπαγανδίζουμε.

30 people are talking about this

Απελή Τσαμτσάμ@Egina_Apli

Από ότι φαίνεται θα συζητηθεί το νέο σποτ της και τα επιχειρήματα κλασσικά τύπου »Έχω κάθε δικαίωμα να είμαι ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα γιατί είμαι ο Γιώργος από τα Κάτω Πατήσια και η κομπλεξική απάνθρωπη σκοταδιστική μου άποψη είναι το παν»

61 people are talking about this

View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

Xristos@xsview

Η ιδέα του να γίνονται οι κοινωνικές διεκδικήσεις και τα δικαιώματα διαφημιστικές καμπάνιες προϊόντων με απωθεί.
Θα πρέπει να πολεμήσουμε τη λογική «τα πάντα για το κέρδος».
Αλλά πριν από αυτό, ας τσαντίσουμε λίγο τους φασίστες και ας ξυπνήσουμε τους κοιμισμένους…

16 people are talking about this

Mysterywoman@Mysterywoman111

Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου.

See Mysterywoman’s other Tweets

J. Posadas@kostasG74

Ποια ; Η Twix δηλαδή που έχει στην συσκευασία δυο μπάρες δεν παραπέμπει σαφώς σε ομοφυλοφιλικά πρότυπα;

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη J. Posadas

Drone@spigaro

– Μιά δώσε μου
– Είσαι σίγουρος ?
– Με μια φορά δε γίνεσαι

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Drone

Άλκης RedKing🔱@AlkisTsartsis

Εαν νομιζεται οτι τετοιες εταιριες δινουν δεκαρα τσακιστη για ανδρες,γυναικες,παιδια,ασπρους μαυρους κτλ ειστε βαθια νυχτομενοι
Δεν υπαρχει κανενα ιδεολογικο υποβαθρο πισω απο τις στρατηγικες marketing.Μόνος τους γνώμονας είναι η υπεράσπιση των συμφερόντων τους😛

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Άλκης RedKing🔱

Πάτερ Κλεομένης@papaskleomenis

ΕΣΣΔ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ. ΞΙΔΑΚΙ ΦΙΛΕΛΕΡΕΣ!

22 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Δον Πάμπλο Εσκομπάρ 🔫@DonEscobar_

Στη είναι αρκετά προοδευτικοί για να προκαλέσουν με ομοφυλοφιλία, αλλά πολύ συντηρητικοί για να απενοχοποίησουν την αγάπη μεταξύ ενός άντρα και δύο γυναικών.

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Δον Πάμπλο Εσκομπάρ 🔫

Τα σχόλια είναι κλειστά.