Ειδησεογραφικό site

Κάννες: Οι Ελληνες των βραβείων, οι ημίγυμνοι κράχτες και τα γουρούνια της Netflix

84

Εδώ να   δεις  αυθεντικό reality show! Εδώ να δεις «Survivor»!  Εδώ στο Red Carpet των εβδομηκοστών γενεθλίων των Καννών. Οπου από τη μια σουλτσάρουν τα ημίγυμνα κάλλη μιας Αντριάνα Λίμα και από την άλλη το Netflix κάνει χρυσές δουλειές με τα μεταλλαγμένα   γουρούνια. Τα υπερμεγέθη, ψηφιακά γουρούνια. «Γουρούνι είσαι και φαίνεσαι!».

Η Αντριάνα, ουδεμία σχέση με  γουρούνια, ταινίες και βραβεία.  Η Αντριάνα, όπως η Εμιλι Ραταϊκόφσκι, όπως όλες οι άλλες, έχουν αναλάβει τον ρόλο του κράχτη. Πώς συμβαίνει με τις τσιρλίντερς, κατά τη διάρκεια ενός time out των μπασκετικών αγώνων;  Κάπως έτσι!

Οι γλάστρες και οι φαλάκρες

Η Chopard, ας πούμε, έχει αναλάβει  να «διακοσμεί» τα κορίτσια. Η  οποία Chopard, μια από τις πιο γνωστές φίρμες διαμαντικών και λοιπών πολύτιμων «κοτρόνων», δανείζει  στα εν λόγω κορίτσια δαχτυλίδια, σκουλαρίκια και λοιπά πανάκριβα «αντικείμενα». Με απλά λόγια, όλα αυτά τα λαχταριστά κορίτσια είναι οι «προαγωγοί» της Chopard. Το  πλήθος θαυμάζει την καυτή σάρκα. Το πλήθος φωτογραφίζει την ίδια καυτή σάρκα. Και η εταιρεία κάνει χρυσές δουλειές!

Μαζί με τις μοντέλες, τις επονομαζόμενες «γλάστρες» που μετά το σουλατσάρισμα καταλήγουν ζωντανά «διακοσμητικά στοιχεία» στην παρέα κάποιου φαλάκρα, κοιλαρά με παχύρρευστο πορτοφόλι, ακολουθούν και άλλες. Γνωστές αυτές. Οπως η Ούμα Θέρμαν.  Ψιλογερασμένη  η κυρία. Που φέτος έχει αναλάβει καθήκοντα Προέδρου της Κριτικής επιτροπής για το παράλληλο πρόγραμμα «Un Certain Regard»


Ο Paris, ο George και ο Ted Sarandos

Οπως η κοκκινομάλα Τζέσικα Τσαστέιν. Μέλος κι αυτή της Κριτικής Eπιτροπής του επίσημου προγράμματος. Η επιτροπή που  την  Κυριακή 28 Μαΐου  θα  αναγγείλει τον νικητή του Χρυσού Φοίνικα. Μια ιστορική στιγμή για την Ελλάδα. Αραγε θα το πάρει  ο George Lanthimos; Λες να το πάρει ο  Πάρις Κασιδώστας;  Πειράζει να κερδίσουν αμφότεροι μεγάλα βραβεία; Καθόλου!

Εκεί  λοιπόν που απολαμβάνεις καυτή, λευκή, σάρκα, οι  σκέψεις σου καρφωμένες στην Ελλάδα. Αχ αυτή  η Ελλάδα! Οπου κι αν ταξιδέψεις σε πληγώνει. Και σε πληγώνει επειδή και ο Λάνθιμος, αλλά και ο  Paris Kasidokostas-Latsis εκπροσωπούν άλλες χώρες. Η ταινία του Λάνθιμου «The killing of a Sacred Deer» από  Αγγλία, Ιρλανδία και ΗΠΑ. Και  ο παραγωγός Πάρις Κασιδόκωστας με την ταινία «Good Time» από τις ΗΠΑ!  Πώς λέμε ότι ο Γιάννης Ατεντοκούμπο μέσα στους καλύτερους μπασκετμπολίστες των ΗΠΑ; Ετσι και με τον Λάνθιμο έτσι και με τον Paris!

Ιτε παίδες Ελλήνων. Υπάρχει και τρίτος στην παρέα με το όνομα Θεόδωρος Αντώνιος Σαράντος Jr! Ο  διάσημος Ελληνοαμερικανός από την  Αριζόνα. Ο executive producer των μεταλλαγμένων γουρουνιών και της Netflix!


Amazon,Yahoo, Instagram

Εδώ αρχίζει το μεγάλο πανηγύρι και το μεγάλο φαγοπότι του φετινού φεστιβάλ των Καννών. Γιατί η Netflix έχει ρίξει ένα σκασμό χρήμα. Γιατί μ’ αυτό το χρήμα επενδύει σε κινηματογραφικές παραγωγές. Γιατί αυτές οι κινηματογραφικές παραγωγές είναι ολότελα   ψηφιακές. Γιατί αυτές οι ίδιες παραγωγές θα προβάλλονται μέσα από το Internet. Και γιατί, εν τέλει, αυτό είναι το μέλλον του Σινεμά!

Ποιο ακριβώς; Οπως είπε γνωστός σκηνοθέτης και πασίγνωστος γκέι με το όνομα Τοντ Χέινς (ο άνθρωπος που έκανε το «Carol» με την Κέιτ Μπλάνσετ) «σε  δέκα χρόνια από σήμερα όλοι   ξαπλωμένοι στους καναπέδες μας θα  βλέπουμε την πρεμιέρα μιας ταινίας σε μεγάλη  οθόνη, στον τοίχο του σπιτιού μας»!

Το χρήμα αγοράζει τα πάντα. Και τους πάντες. Περίπου τους πάντες. Γιατί η ταινία του Τοντ Χέινς -κι αυτή στο  επίσημο, διαγωνιστικό πρόγραμμα- είναι παραγωγής «Amazon». Η αντίπαλη εταιρεία  του Netflix. «Κανένα πρόβλημα με την Amazon» είπε ο κουλτουριάρης Αμερικανός σκηνοθέτης. «Αλλωστε αυτό είναι το μέλλον του Σινεμά». Αδικο έχει;

Πράγμα  που σημαίνει ότι  στα επόμενα χρόνια οι  κυρίαρχες εταιρείες παραγωγής «κινούμενων εικόνων» θα είναι οι Netflix, Amazon, Yahoo, Instagram, Facebook και πάει λέγοντας!

Τα οπίσθια της Αντριάνας και τα 50 χρόνια της Νικόλ Κίντμαν

Ο μεσιέ Φρεμό, κουμανταδόρος  του Φεστιβάλ των Καννών, παμπόνηρος και αίλουρος, μπήκε στο κόλπο στο πιτς φυτίλι. Πώς, σου λέει, θα  δημιουργήσω σκάνδαλο; Φυσικά με τα οπίσθια της Αντριάνα Λίμα. Ενα το κρατούμενο. Πώς αλλιώς;

Φυσικά με την Νικόλ Κίντμαν. Η οποία Κίντμαν κλείνει τα πενήντα και ακόμα παριστάνει τον μίσχο με την κατάξανθη κόμη. Η  πενηντάρα Κίντμαν λοιπόν έχει  φέτος την τιμητική της. Με τρεις  ταινίες. Αν είναι δυνατόν. Τρεις στο ίδιο  φεστιβάλ. Και φυσικά είναι η πρωταγωνίστρια του Λάνθιμου με παρτενέρ τον Κόλιν Φάρελ!

Πώς αλλιώς θα δημιουργήσουμε σκάνδαλο;  Φυσικά με τη Netflix.  Οπερ και εγένετο σκάνδαλο. Γιατί η ταινία «Okja» του Νοτιοκορεάτη Μπονγκ  Γιούν Χο, ανταποκρίνεται σε όλες τις ιδιότητες  του «πλαστικού» Σινεμά. Του μέλλοντος. Του διαστημοψηφιακού. Η Netflix με διευθυντή παραγωγής τον Τεντ Σαράντος, ο ελληνοαμερικανός που λέγαμε, καπάρωσε για  το   cast την Τίλντα Σουίντον και τον Τζέικ  Γκίλενχααλ.  Η Τίλντα, ως γνωστόν, θεωρείται φανατική της κουλτούρας. Περίπου το ίδιο και ο Τζέικ. Φανατικός κι αυτός της Οικολογίας

Ομως, ούτε η βαριά κουλτούρα, ούτε η επίσης βαριά Οικολογία, τους εμπόδισαν να παίξουν σε μια τέτοια πλαστική χαλκομανία. Οπου μια εταιρεία «παρασκευάζει»  υπερμεγέθη γουρούνια, προκειμένου, λέει, να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της πείνας!

Βάλτε, λέει, με το νου σας ότι 30 εκατομμύρια Αμερικανοί διάγουν καταπίνοντας αέρα κοπανιστό. Μα  πώς έτσι ρε παιδιά;  Εγώ νόμιζα ότι στις ΗΠΑ άπαντες απολαμβάνουν ζωή χαρισάμενη!

Θα μου πείτε  ότι η Netfilx κάνει προπαγάνδα αριστερών προδιαγραφών. Θα σας πω ότι κλείνει το μάτι στο κουλτουριάρικο κοινό. Τέλος πάντων.


Τα γιούχα για τα γουρούνια

Το σκάνδαλο ολοκληρώθηκε με γιούχα. Στη σημερινή πρωινή προβολή. Των δημοσιογράφων. Η προβολή σταμάτησε τα γιούχα συνεχίστηκαν. Η προβολή επαναλήφθηκε, τα γιούχα σταμάτησαν. Τι  έγινε ρε παιδιά; Μα δεν βλέπεις; Το κάδρο της προβολής κόβει την εικόνα. Μόνο αυτό; Οχι μόνο αυτό. Οι Γάλλοι διανομείς έχουν εξοργιστεί με τη Netflix  και  με το φεστιβάλ των Καννών που φιλοξενεί παραγωγές της Netflix!

Μη βιάζεστε. Εντός ολίγου ο Εμανουέλ Μακρόν θα μεταρρυθμίσει και  θα εκσυγχρονίσει το σύστημα. Πώς; Μα φυσικά με την πλήρη κατάργηση όλων των προστατευτικών περιορισμών!

Μπροστά σε αυτή  τη νέα πραγματικότητα, την οποία ουδείς μπορεί να σταματήσει, o 68χρονος Πέδρο Αλμοδόβαρ, ως πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής –αυτής ντε που μπορεί να βραβεύσει Λάνθιμο και Κασιδόκωστα- πετάχτηκε σε έξαλλη κατάσταση και περίπου είπε: «Βραβείο σε ταινία της Netflix over my dead body!».

Λάθος. Είπαν περίπου όλοι. Απαγορεύεται στα μέλη των επιτροπών να  εκφράζουν  δημοσίως τις απόψεις τους για τις διαγωνιζόμενες ταινίες. Είναι  σα να λέει ο Τούρκος παραγωγός  του «Survivor»: «Απαγορεύεται να κερδίσει η Ευρυδίκη και ο Σπαλιάρας».  Φερ ειπείν!

Κάπου εκεί πετάχτηκε ο Γουίλ Σμιθ, μέλος της ίδιας επιτροπής, και τον επανέφερε στην τάξη. «Ε, όχι κι έτσι!».

Α, να μην ξεχάσω. Κοντά με τα super King Size Pigs (υπερμεγέθη γουρούνια) περιφέρονται και άφθονα «κορίτσια». Μικρά και μεγάλα. Οπως η Μισέλ Ουίλιαμς, η Τζούλιαν Μουρ, η Μπερνίζ Μπεζό και  πολλές άλλες

Και κοντά με τα κορίτσια έρχεται και το Money.  Αφθονο και καυτό. Ας πούμε, το τελευταίο «Alien» έχει αποφέρει μέχρι στιγμής, από τα ταμεία της Γαλλίας,  περί  τα πέντε εκατομμύρια. Μιλάμε για μία εβδομάδα. Ισως κάτι παραπάνω. Ακολουθούν «Οι  φύλακες του Γαλαξία»  με τρία εκατομμύρια. Μόνο από Γαλλία. Ως εκ τούτου ποιος δίνει τώρα σημασία στον Πέδρο Αλμοδόβαρ; Ασε που οι νέοι ούτε καν έχουν ακούσει το όνομά του. Πέδρο πες αλεύρι; Η Netflix σε γυρεύει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.