Χαμός στο Twitter με το ανορθόγραφο πανό της ΕΛΜΕ
Αλγεινές εντυπώσεις έχει προκαλέσει η (αν)ορθογραφία των εκπαιδευτικών, που μάλλον δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις με την γραμματική της Προστακτικής – Τα σχόλια στο twitter και η σύνδεση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Η διδασκαλία της προστακτικής φαίνεται ότι δεν ήταν στα… SOS αρκετών καθηγητών, τουλάχιστον αυτών που συνέταξαν το πανό κατά το εκπαιδευτικό συλλαλητήριο το πρωί της Τετάρτης.
Αρκετοί ήταν αυτοί που πρόσεξαν το πανό που αναρτήθηκε έξω από το Κοινοβούλιο και έδινε με εμφατικό τόνο συγκεκριμένη… προσταγή στην υπουργό Παιδείας. «Απέσυρε τώρα» το νομοσχέδιο έγραφε το πανό, με τον συντάκτη να αγνοεί προφανώς ότι το πανό θα έπρεπε ορθώς να γράφει «απόσυρε» ως προστακτική ενεστώτα, κι ενώ η μόνη έγκλιση που παίρνει εσωτερική αύξηση στα σύνθετα ρήματα είναι η οριστική παρελθοντικών χρόνων.
Το ορθογραφικό λάθος δεν πέρασε απαρατήρητο από τους χρήστες του twitter, με ορισμένους μάλιστα να θεωρούν ότι κάτι τέτοιες κραυγαλέοι «βαρβαρισμοί» είναι η αιτία που αρκετοί εκπαιδευτικοί αρνούνται επιμόνως τις κάμερες μέσα στην αίθουσα, ακόμη και σε περιόδους υγειονομικής κρίσης, όπως αυτή του κορωνοϊού.
Οι κάμερες εκθέτουν ανεπανόρθωτα σύντροφοι.Στη θέση σας ούτε εγώ θα τις ήθελα στην τάξη που κάνω μάθημα.Ή τουλάχιστον μέχρι να μάθω να σχηματίζω την προστακτική.#κορωνοιος #ΕΛΜΕ #Κεραμέως
Απέσυρε το νομοσχέδιο η @nkerameus; Εγώ άλλα διάβασα. Ο οτοκορέκτορας θα φταίει.
(Ντροπή μεγάλη για εκπαιδευτικούς, ανορθόγραφους.)
Αντίθετες οι ομοσπονδίες στο νομοσχέδιο
Οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών εξέφρασαν το μεσημέρι την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο για την εκπαίδευση, κατηγορώντας το υπουργείο για έλλειψη διάθεσης του διαλόγου. Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι οι διατάξεις του νομοσχεδίου για αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα αναμένεται να επιφέρει απολύσεις εκπαιδευτικών και συνολικά υποβάθμιση της Παιδείας.
Οι εκπαιδευτικοί, επίσης, δηλώνουν την αντίθεσή τους στην τροπολογία Κεραμέως για την αναμετάδοση μαθημάτων, εκφράζοντας ισχυρές επιφυλάξεις για την προστασία προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ τονίζουν τον αντιεκπαιδευτικό και αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης ρύθμισης
Τα σχόλια είναι κλειστά.