Ειδησεογραφικό site

Bloomberg: Ο Τσίπρας «πούλησε» τους Έλληνες

46

«Βροχή» τα ρεπορτάζ των ξένων ΜΜΕ για τις εκλογές της 7ης Ιουλίου – CNBC: «Έρχεται το τέλος του λαϊκισμού στην Ελλάδα;» – Eλβετικό τηλεοπτικό δίκτυο «SRF»: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τήρησε τις προεκλογικές του υποσχέσεις»
«Έρχεται το τέλος του λαϊκισμού;», διερωτάται το αμερικανικό δίκτυο CNBC αναφερόμενο στις βουλευτικές εκλογές της Κυριακής.

«Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι το κεντροδεξιό συντηρητικό κόμμα Νέα Δημοκρατία (ΝΔ) θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, ενδεχομένως με αυτοδυναμία στο κοινοβούλιο…Αν επιβεβαιωθούν οι δημοσκοπήσεις, οι βουλευτικές εκλογές του 2019 θα κλείσουν το βιβλίο με τη λαϊκιστική ρητορική του νυν πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα», όπως σχολιάζει το επίμαχο άρθρο.

«Κατά την περίοδο 2010-2014, ο ελληνικός λαός υπέστη έντονη πίεση από τους υψηλούς φόρους, τους συμπιεσμένους μισθούς και συντάξεις, την εκτίναξη του δείκτης της ανεργίας και μιας γενικά αποτυχημένης οικονομία. Η απελπισία των ανθρώπων οδήγησε σε μεγάλες διαδηλώσεις στους δρόμους με τους Έλληνες να αναζητούν τους ένοχους.Εκείνη την στιγμή ο αριστερός Αλέξης Τσίπρας φάνηκε να είναι ο σωτήρας τους», δήλωσε ο κ. Αθανασία Κοκκινογένη, αναλύτρια στην εταιρία DuckerFrontier, σε δηλώσεις της στο CNBC.

«Το 2015, ο Τσίπρας και το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ κέρδισαν τις εκλογές με την υπόσχεση ότι θα αντιμετωπίσει την ΕΕ και θα τερματίσουν τη λιτότητα σε μια χώρα που από το 2010 ήταν στο έλεος των διεθνών πιστωτών».

«Η πρώτη ομάδα υπουργών του Τσίπρα και ο συγκρουσιακός τόνος της δεν τα πήγαν καλά στις Βρυξέλλες. Ο Τσίπρας παρουσίασε μια νέα υπουργική ομάδα επιτυγχάνοντας μια σταθερή σχέση με τους πιστωτές της χώρας», σχολιάζει το άρθρο και προσθέτει:
«Λίγο αργότερα, η ταχεία επιδείνωση της οικονομίας υποχρέωσε τον Αλέξη Τσίπρα να συμβιβαστεί με τις απαιτήσεις των πιστωτών», αναφέρει η κυρία Κοκκινογένη.
«Η χώρα ολοκλήρωσε το τρίτο μνημόνιο υπό την ηγεσία του Τσίπρα και τον υπουργό Οικονομικών της χώρας Ευκλείδης Τσακαλώτο.

Σύμφωνα με την Αθ. Κοκκινογένη, οι βουλευτικές εκλογές του 2019 «ίσως να μην είναι το τέλος του λαϊκισμού στην Ελλάδα αλλά δημιουργούν αμφιβολίες στην κοινή γνώμη για την ικανότητα των Ελλήνων λαϊκιστών να εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους».

Bloomberg: H Ευρώπη εξημέρωσε έναν λαϊκιστή και τώρα πληρώνει το τίμημα

Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πολλοί Έλληνες καταστηματάρχες για να βγάλουν το επιούσιο καταφεύγοντας σε δάνεια, γράφει το αμερικανικό πρακτορείο Βlooomberg παραθέτοντας απόψεις Ελλήνων πολιτών.

Όπως υποστηρίζει ο υποδηματοποιός Μιχάλης Ασίκης, ο αγώνας για να τα βγάλουμε πέρα ή για να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις στη ζωή, έχει γίνει ο κανόνας για πολλούς…παρά την υπόσχεση του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα ότι «έρχεται η ελπίδα» όταν ανέλαβε την εξουσία το 2015.

«Οι άνθρωποι πίστεψαν στο κεντρικό σύνθημα του Τσίπρα και όχι μόνο δεν ήρθε η ελπίδα, αλλά υπήρξε επίσης μεγάλη απογοήτευση», λέει ο 47χρονος καταστηματάρχης από την Φλώρινα.

«Είναι σαν να λέτε σε ένα παιδί ότι θα του πάρετε ένα παγωτό και στο τέλος να μην του δίνεται τίποτα, ούτε καν τσίχλα».

«Μια τέτοια απογοήτευση είναι η σκληρή πραγματικότητα για τον Τσίπρα. Ενώ κατάφερε να αποκαταστήσει την αξιοπιστία της Ελλάδα διεθνώς, την έχασε στην πατρίδα του…

Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι στην κυβέρνηση επιστρέφει πιθανόν η Ν.Δ..

Για τους ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως την Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, ο Τσίπρας είναι ο εξημερωμένος λαϊκιστής που έβγαλε τη χώρα από το χείλος της κατάρρευσης…κι έκανε μία συμφωνία με τους πιστωτές».

«Αλλά για πολλούς Έλληνες ο Τσίπρας τους «πούλησε» καθώς υπέμειναν μια οικονομική κρίση στην Ελλάδα από το 2010. Υποχώρησε στις απαιτήσεις των δανειστών για περισσότερες περικοπές και αυξήσεις στους φόρους, απέτυχε να αντιμετωπίσει το κύμα των μεταναστών και προκάλεσε διαμαρτυρίες για τη συμφωνία για τη Μακεδονία. Εντωμεταξύ η οικονομία επέστρεψε στην ύφεση την ώρα που ετοιμαζόταν να μπει σε φάση ανάπτυξης αποτυγχάνοντας έκτοτε να πετύχει τους στόχους της ανάπτυξης» προστίθεται στο ρεπορτάζ.

Eλβετικό τηλεοπτικό δίκτυο «SRF»: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τήρησε τις προεκλογικές του υποσχέσεις»

Εκλογές 7ης Ιουλίου: Δύσκολο σημείο εκκίνησης για τον Τσίπρα. Ο Έλληνας πρωθυπουργός έχει σκληρό ανταγωνισμό, σχολιάζει το ελβετικό τηλεοπτικό δίκτυο «SRF».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τήρησε τις προεκλογικές του υποσχέσεις», σχολιάζει το επίμαχο άρθρο επισημαίνοντας ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ηγέτης της συντηρητικής ΝΔ έχει σαφές προβάδισμα έναντι του Τσίπρα.

«Πολλοί Έλληνες δεν έχουν συγχωρέσει τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ο οποίος είχε υποσχεθεί το τέλος της λιτότητας πριν από τέσσερα χρόνια και μετά οι Έλληνες έπρεπε να συνεχίσουν ακόμα πιο σκληρά μέτρα λιτότητας εξαιτίας της τεράστιας πίεσης των δανειστών», προσθέτει.

Financial Times: To τέλος του Αλέξη;

«H Αθήνα αναδύεται από τις στάχτες της οικονομικής κρίσης, γράφουν οι «Financial Times» σε άρθρο τους που σκιαγραφούν το κλίμα που επικρατεί στην αγορά της ελληνικής πρωτεύουσας.

Στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας ανοίγουν όλο και περισσότερα καταστήματα υψηλής αισθητικής και όχι μόνο.

Η αγορά της Αθήνας είχε ερημώσει τα τελευταία χρόνια, τώρα όμως αρχίζουν και ανοίγουν νέα καταστήματα, πολλά από αυτά εμπνευσμένα από την Αρχαία Ελλάδα.

Στα εγκαίνια καταστήματος στην Πλατεία Συντάγματος , τον περασμένο μήνα παραβρέθηκαν περίπου 700 άτομα… υπήρξαν DJs, καροτσάκια με ποτά που έδειχναν τη φημισμένη ελληνική.

«Οι τουρίστες ήρθαν απλά για να συμμετέχουν στη διασκέδαση και να δουν τι είμαστε», λέει η Ελληνίδα σχεδιάστρια διεθνούς φήμης, Χριστίνα Μαρτίνη, που ίδρυσε την AGS το 2010.

Το κατάστημα της το περιγράφει ως «Αρχαία ελληνικά σανδάλια και φίλους»

«Το ίδιο Σαββατοκύριακο που άνοιξε η AGS, έκανε εγκαίνια το πρώτο κατάστημα «Zeus + Dione» που ανήκει στην σύζυγο του προέδρου της Ν.Δ, Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη»…

Το «Ergon House», η απάντηση της Αθήνας στο Soho House, διαθέτει, καφετέρια και εστιατόριο μέσα σε ένα τεράστιο αίθριο γεμάτο φυτά, που κρύβει ένα ξενοδοχείο με 38 δωμάτια, το οποίο διαθέτει βιβλιοθήκη και βεράντα στον τελευταίο όροφο.

«Τόσο πολλά νέα πράγματα συμβαίνουν στην Αθήνα αυτή τη στιγμή», λέει ο Γιάννης Μπουρνιάς, εκδότης του ελληνικού περιοδικού «Nομάς».

«Μια νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών και δημιουργών επαναπροσδιορίζει την παράδοση μέσω της σύγχρονης τέχνης. Τώρα έχουμε την Μπιενάλε της Αθήνας…», προσθέτει.
Οι αφίξεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας αυξήθηκαν κατά 19,4% το 2018, με πάνω από ένα εκατομμύριο επιπλέον επισκέπτες, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Τουρισμού.

«Για ένα μεγάλο διάστημα, η Αθήνα ήταν απλά μια στάση στο δρόμο για τα νησιά», λέει η Μαρτίνι και προσθέτει:
«Τώρα γίνεται ένας προορισμός διακοπών από μόνη της».

Στην Αθήνα, τα πολυτελή καταστήματα, τα οποία τροφοδοτούν τη διεθνή αγορά, βρίσκονται σε άνοδο

Τα σχόλια είναι κλειστά.