Ειδησεογραφικό site

Τα οκτώ δημόσια έργα που παραδίδονται έως το τέλος του χρόνου -Αλλάζει ο οδικός χάρτης

37

Η ολοκλήρωση της νέας εθνικής οδού στον Μαλιακό Κόλπο, ένα έργο που «σέρνεται» επί μία δεκαετία και θα οδηγήσει σε κατακόρυφη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων είναι μεταξύ άλλων,ένα από οκτώ έργα που θα παραδοθούν έως το τέλος του χρόνου.

«Η ολοκλήρωση μικρών και μεσαίων έργων, παράλληλα με την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων και τη δημοπράτηση νέων μεγάλων έργων το αμέσως επόμενο διάστημα, δημιουργεί νέες θέσεις απασχόλησης και εξασφαλίζει υποδομές ανάπτυξης για τη χώρα» δηλώνει στην εφημερίδα «Καθημερινή» ο υπουργός υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Τα οκτώ έργα που βρίσκονται στην τελική τους φάση και θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους είναι:

  • Το εναπομείναν κομμάτι της εθνικής οδού στο «πέταλο» του Μαλιακού. Πρόκειται για τα τμήματα Νέας Κοίτης Σπερχειού-κόμβου Ροδίτσας (παράκαμψη Λαμίας), μήκους 4,1 χλμ., και Στυλίδας-Ραχών, μήκους 19,2 χλμ.
  • Ο οδικός άξονας Φλώρινας-Νίκης, μήκους 14,5 χιλιομέτρων. Πρόκειται για έργο αρμοδιότητας της Εγνατίας Οδού Α.Ε., το οποίο ολοκληρώνει τη σύνδεση του κόμβου Κοζάνης στην Εγνατία με τον μεθοριακό σταθμό Νίκης, στα σύνορα με την ΠΓΔΜ. Το έργο είχε προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ.
  • Η δεύτερη φάση του λιμένα Ηγουμενίτσας. Περιλαμβάνει δύο νέα τερματικά κτίρια (το ένα για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων) και νέες υποδομές, που θα αυξήσουν τις εμπορικές δυνατότητες του λιμένα. Το έργο έχει προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ.
  • Η γέφυρα της Τσακώνας, μήκους 390 μέτρων, με την οποία ολοκληρώνεται το τμήμα Παραδεισίων-Τσακώνας του άξονα Τρίπολης-Καλαμάτας.
  • Το τμήμα Γορίτσα-Αγριά (3 χλμ.), με το οποίο παρακάμπτεται ο Βόλος στη διαδρομή προς τα παραθαλάσσια χωριά του Πηλίου.
  • Το τμήμα Αγίου Νικολάου-Καλού Χωριού, του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Πρόκειται για τμήμα 10 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 54 εκατ. ευρώ, με το οποίο παρακάμπτεται (και συνεπώς ανακουφίζεται) η παραλιακή τουριστική περιοχή.
  • Το νέο κτίριο του αεροδρομίου Σητείας, 9.000 τ.μ. και προϋπολογισμού 27 εκατ. ευρώ.
  • Ο κόμβος Βελεστίνου, προϋπολογισμού 2,5 εκατ. ευρώ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.