Ειδησεογραφικό site

Μόδα είναι… 3 Ιουλίου 2015

55

moda2Όπως την τελευταία χρονιά υπάρχει η τάση οι μεγάλοι οίκοι μόδας να παρουσιάζουν τις καινούριες τους κολεξιόν σε μακρινούς προορισμούς, όπως ο οίκος Chanel στη Σεούλ της Νότιας Κορέας και ο οίκος Dior στη Γαλλική Ριβιέρα, το ανάλογο ρεύμα έχει αναπτυχθεί και στις διαφημιστικές καμπάνιες των οίκων υψηλής ραπτικής, που συνεχίζουν να πρωτοτυπούν. Πρόσφατο παράδειγμα ο οίκος Coach με πρωταγωνίστρια της καμπάνιας του το θηλυκό γαλλικό μπουλντόγκ της Lady Gaga, Miss Asia Kinney.

Διαφορετικού περιεχομένου, αλλά εξίσου πρωτότυπης έμπνευσης, είναι και η διαφημιστική καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana. Ο οίκος αποφάσισε να μείνει πιστός στη στροφή προς την παράδοση που έκανε φέτος και συνεχίζει σταθερά στη χειμερινή του καμπάνια για το 2016 να εξυμνεί το θεσμό της οικογένειας.

Η καινούρια καμπάνια είναι ένα πάντρεμα κλασικού και μοντέρνου, παραδοσιακού και προοδευτικού και περιλαμβάνει πολυπληθή οικογενειακά στιγμιότυπα με πρωταγωνιστές όλων των ηλικιών και διαφόρων εθνικοτήτων, ενώ ξεχωρίζουν η Μόνικα Μπελούτσι, η Άσλεϊ Γκουντ, η Εσμεράλντα Σι Ρέινολντς, η Τάμι Γουίλιαμς, η Βιττόρια Τσερέτι και η Σόρα Τσόι.

Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι ντυμένοι με ενδυμασίες εμπνευσμένες από τη Σικελία, ενώ χρωματικά κυριαρχούν το μαύρο και το άσπρο με κάποια χρωματιστά διαλείμματα και φλοράλ με κόκκινα τριαντάφυλλα, είτε σε ρούχα είτε σε αξεσουάρ. Σύμβολο ομορφιάς και αγάπης, το κόκκινο τριαντάφυλλο είχε ταυτιστεί με τη θεά Αφροδίτη από την εποχή της Αρχαίας Ελλάδας και των Ρωμαίων.

Παρά την «οπισθοδρομική» τάση της καμπάνιας στον παραδοσιακό θεσμό της οικογένειας και των κλασικής, κυρίως, γραμμής και ύφους ρούχων και αξεσουάρ, η καμπάνια δεν παραλείπει να συμπεριλάβει και μοντέρνα στοιχεία, όπως smartphones σε χρωματιστές θήκες και εκκεντρικά διακοσμημένα ακουστικά, με αυτό σε σχήμα κορόνας να ξεχωρίζει.

Από άποψη διάθεσης οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας προσφέρουν μια πολύ χαρούμενη, ζεστή και οικογενειακή ατμόσφαιρα, με αγκαλιές, γέλια, χαμόγελα, πόζες, ένα πιάτο σπαγγέτι και αξέχαστες στιγμές που απαθανατίζουν με μια selfie.

Οι Ιταλοί σχεδιαστές, ιδρυτές και ιδιοκτήτες του οίκου, Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα, γνωστοί για το ταλέντο και την αισθητική τους, έκαναν το ντεμπούτο τους στο χώρο της μόδας το 1985, στο Μιλάνο. Έκτοτε κατάφεραν να εδραιωθούν στο χώρο με μεγάλη επιτυχία, με το πολυτελές, αυθεντικό, αντισυμβατικό, κομψό, κλασικό-μοντέρνο και συχνά αισθησιακό τους στιλ, που όμως είναι πάντα δεμένο με τις μεσογειακές τους ρίζες και η επιτυχία του οποίου έγκειται στην αντίθεση των χαρακτηριστικών του, κάτι που η διαφημιστική αυτή καμπάνια τους για το χειμώνα 2016 συνοψίζει απόλυτα.

Τα σχόλια είναι κλειστά.