Ειδησεογραφικό site

Λοβέρδος: Να μας πει η Δίωξη ποιος υποκινεί τις καταλήψεις μέσω Facebook

34

Ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος δήλωσε πως έχει επικοινωνήσει με τον επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλη Σφακιανάκη για να διαπιστωθεί αν η σελίδα στο Facebook που καλούσε τους μαθητές σε κατάληψη είναι μαθητική ή οχι. Παράλληλα καταδίκασε τις κομματικές παρεμβάσεις στα σχολεία με αφορμή ανακοίνωση που εξέδωσε η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ για τις καταλήψεις.

Ο κ. Λοβέρδος, στο περιθώριο των εργασιών του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και σε ερώτηση δημοσιογράφων για τη σελίδα στο Facebook μέσω της οποίας καλούνται μαθητές σε καταλήψεις σχολείων, τόνισε (τα σχόλια τα ανέβασε και στη σελίδα του στο Facebook) τα εξής:

«Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου επικοινώνησα με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και με τον κ. Μανώλη Σφακιανάκη και τους είπα ότι αν είναι μαθητική η σελίδα στο Facebook έχει καλώς. Είναι η χρησιμοποίηση της τεχνολογίας από μαθητές. Αν, όμως, είναι ένας άνθρωπος μιας άλλης ηλικίας που θέλει να καθορίσει τη λειτουργία των σχολείων, τότε υπάρχει πρόβλημα. Ζήτησα τον σχετικό έλεγχο. Αυτό έγινε προς τον κ. Σφακιανάκη χθες το βράδυ και μετά τη συζήτηση που είχαμε, σήμερα το πρωί προς την κα Κουτζαμάνη».

Μάλιστα, διέψευσε κατηγορηματικά ότι ζήτησε η πολιτεία την παρέμβαση της Εισαγγελίας. «Δεν υπήρξε κανένα αίτημα από εμάς. Οι εισαγγελείς κινήθηκαν στο πλαίσιο των δικών τους αρμοδιοτήτων. Αυτό που λέμε εμείς είναι ότι δεν θα χαθεί ούτε μια ώρα. Αν χρειαστεί, θα γίνουν μαθήματα ακόμη και τα Σάββατα».

Εξάλλου, ο υπουργός Παιδείας καταδίκασε τις κομματικές παρεμβάσεις στον χώρο των σχολείων με αφορμή ανακοίνωση που εξέδωσε για τις καταλήψεις η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία αναφέρει ότι ο αγώνας των μαθητών πρέπει να γίνει αγώνας ολόκληρης της κοινωνίας. «Οι κινητοποιήσεις και οι καταλήψεις πληθαίνουν σε όλη την Ελλάδα, φανερώνοντας ένα εντυπωσιακό αγωνιστικό δυναμικό που αποδεικνύει πως οι μαθητές δεν θέλουν κι ούτε θα γίνουν τα πειραματόζωα της κυβέρνησης… Ραντεβού στους αγώνες, το μέλλον μάς ανήκει!», καταλήγει η ανακοίνωση.

Ο οδικός χάρτης Λοβέρδου για τις αλλαγές στο δημοτικό σχολείο

Λιγότερη ύλη σε πρώτη φάση και συμπύκνωση σε δεύτερη, με τη συγγραφή νέων βιβλίων, προβλέπει ο οδικός χάρτης του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στο δημοτικό σχολείο, όπως την παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, κατά την εισήγησή του στην Ολομέλεια του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ).

«Πρέπει να αυξήσουμε την ενασχόληση με ζητήματα που ολοκληρώνουν την προσωπικότητα του μαθητή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δημιουργική απασχόληση, άθληση, αισθητική αγωγή. Όχι πολλή δουλειά στο σπίτι που εξοντώνει παιδιά και γονείς», τόνισε ο υπουργός Παιδείας.

«Θέλουμε τα παιδιά να πάψουν να μισούν το σχολείο. Θέλουμε να το αγαπήσουν ως δικό τους χώρο», πρόσθεσε.

Η πρόταση του υπουργείου θα κατατεθεί αναλυτικά στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που θα συνεδριάσει εντός του Νοεμβρίου. Ο στόχος είναι να ολοκληρωθεί ο διάλογος τον Ιανουάριο, ώστε στη συνέχεια να κατατεθεί στη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο.

Ο υπουργός Παιδείας ανέφερε, εξάλλου, στο πλαίσιο της εισήγησής του στη συνεδρίαση, ότι οι παρεμβάσεις του υπουργείου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα έχουν καθαρά διορθωτικό χαρακτήρα. «Παρεμβαίνουμε διορθωτικά προς ελάφρυνση της εξεταστέας ύλης και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στόχος μας είναι η παιδεία και όχι η συσσώρευση τεράστιας ύλης, η οποία εξωθεί τα παιδιά στην παπαγαλία και τα φροντιστήρια. Σήμερα, η προσφυγή στα φροντιστήρια δικαιολογείται από τα προβλήματα και την πολλή μη χρήσιμη ύλη. Αν αυτά λυθούν, τότε τα φροντιστήρια θα αποτελούν την ανταγωνιστική εμμονή των γονέων και, μοιραία, θα καμφθούν ως ακριβή αλλά και περιττή πρακτική», τόνισε.

Πηγή: iefimerida.gr

Τα σχόλια είναι κλειστά.