Ειδησεογραφικό site

Χιονοθύελλα και… ζαρτιέρες!

231

Η χιονοθύελλα δεν ήρθε αλλά ζαρτιέρες αγοράστηκαν. Έτσι αξιοποίησαν οι Αμερικανίδες το χρόνο τους, περιμένοντας την χιονοθύελλα που δεν ήρθε.
Μπορεί η Νέα Υόρκη να έγινε άνω – κάτω για το…. τίποτα αφού τελικά έπεσε έξω στις προβλέψεις της η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία των ΗΠΑ για τη χιονοθύελλα Juno, ωστόσο, οι εταιρείες πανάκριβων εσώρουχων δεν μπορούν να πιστέψουν ότι οι πωλήσεις των προϊόντων τους εκτοξεύτηκαν τις ημέρες που επικράτησε πανικός στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, λόγω της άφιξης της κακοκαιρίας.

Μόλις οι αμερικανικές αρχές απηύθυναν προειδοποίηση στους κατοίκους των βορειοανατολικών πολιτειών να παραμείνουν κλειδαμπαρωμένοι στα σπίτια τους για να προστατευτούν από την σφοδρή χιονοθύελλα, οι Αμερικανίδες σκέφτηκαν να αξιοποιήσουν το χρόνο τους εποικοδομητικά: αγοράζοντας σέξι εσώρουχα για να τα φορέσουν τις ημέρες που θα έμειναν κλεισμένες στα σπίτια τους εξαιτίας της κακοκαιρίας.

Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Daily Mail, οι Αμερικανίδες επέλεξαν να αγοράσουν τα καλύτερα εσώρουχα, αγοράζοντας μέσω του Ιντερνέτ πανάκριβες μάρκες.

ImageHandler (1)

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες παραγγελίες εσωρούχων από το περασμένο Σάββατο έως την Δευτέρα αυξήθηκαν πάνω από 500%, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό κατάστημα Lyst. Και μιλάμε για πανάκριβα εσώρουχα. Η Daily Mail μας δίνει μία εικόνα. Πολλές ήταν αυτές που παρήγγειλαν στηθόδεσμο, αξίας 700 δολαρίων αλλά και πανάκριβα στρινγκ.

Οι μάρκες που έκαναν θραύση είναι οι Myla , La Perla και Kiki de Montparnasse . «Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες εσωρούχων είχαν την τιμητική τους τις τελευταίες μέρες», όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος Lyst.

Για την Daily Mail, την ώρα που οι περισσότεροι κάτοικοι των βορειοανατολικών πολιτειών στις ΗΠΑ προμηθεύονταν ρύζι και άλλα προϊόντα μακράς διάρκειας από τα σούπερ μάρκετ για να αντιμετωπίσουν την επέλαση της χιονοθύελλας Juno, πολλές Αμερικανίδες σκέφτηκαν να ενισχύσουν την σέξι εικόνα τους, αγοράζοντας στιλάτα και πανάκριβα εσώρουχα.

Πρώτα στην προτίμησή τους ήρθαν τα μαύρα δαντελένια εσώρουχα ενώ οι πιο ρομαντικές επέλεξαν σατέν εσώρουχα στο χρώμα της σαμπάνιας. Εκτός από στηθόδεσμους, οι Αμερικανίδες έβαλαν γερά το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν και ζαρτιέρες.

Υπήρχαν βέβαια και αυτές που απλά προμηθεύτηκαν ζεστές κάλτσες των εταιρειών Wolford και Falke.

4965.luna-celebration-guepiere-1-500x500

Η χιονοθύελλα δεν ήρθε αλλά ζαρτιέρες αγοράστηκαν. Έτσι αξιοποίησαν οι Αμερικανίδες το χρόνο τους, περιμένοντας την χιονοθύελλα που δεν ήρθε.
Μπορεί η Νέα Υόρκη να έγινε άνω – κάτω για το…. τίποτα αφού τελικά έπεσε έξω στις προβλέψεις της η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία των ΗΠΑ για τη χιονοθύελλα Juno, ωστόσο, οι εταιρείες πανάκριβων εσώρουχων δεν μπορούν να πιστέψουν ότι οι πωλήσεις των προϊόντων τους εκτοξεύτηκαν τις ημέρες που επικράτησε πανικός στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, λόγω της άφιξης της κακοκαιρίας.

Μόλις οι αμερικανικές αρχές απηύθυναν προειδοποίηση στους κατοίκους των βορειοανατολικών πολιτειών να παραμείνουν κλειδαμπαρωμένοι στα σπίτια τους για να προστατευτούν από την σφοδρή χιονοθύελλα, οι Αμερικανίδες σκέφτηκαν να αξιοποιήσουν το χρόνο τους εποικοδομητικά: αγοράζοντας σέξι εσώρουχα για να τα φορέσουν τις ημέρες που θα έμειναν κλεισμένες στα σπίτια τους εξαιτίας της κακοκαιρίας.

Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Daily Mail, οι Αμερικανίδες επέλεξαν να αγοράσουν τα καλύτερα εσώρουχα, αγοράζοντας μέσω του Ιντερνέτ πανάκριβες μάρκες.

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες παραγγελίες εσωρούχων από το περασμένο Σάββατο έως την Δευτέρα αυξήθηκαν πάνω από 500%, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό κατάστημα Lyst. Και μιλάμε για πανάκριβα εσώρουχα. Η Daily Mail μας δίνει μία εικόνα. Πολλές ήταν αυτές που παρήγγειλαν στηθόδεσμο, αξίας 700 δολαρίων αλλά και πανάκριβα στρινγκ.

Οι μάρκες που έκαναν θραύση είναι οι Myla , La Perla και Kiki de Montparnasse . «Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες εσωρούχων είχαν την τιμητική τους τις τελευταίες μέρες», όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος Lyst.

Για την Daily Mail, την ώρα που οι περισσότεροι κάτοικοι των βορειοανατολικών πολιτειών στις ΗΠΑ προμηθεύονταν ρύζι και άλλα προϊόντα μακράς διάρκειας από τα σούπερ μάρκετ για να αντιμετωπίσουν την επέλαση της χιονοθύελλας Juno, πολλές Αμερικανίδες σκέφτηκαν να ενισχύσουν την σέξι εικόνα τους, αγοράζοντας στιλάτα και πανάκριβα εσώρουχα.

Πρώτα στην προτίμησή τους ήρθαν τα μαύρα δαντελένια εσώρουχα ενώ οι πιο ρομαντικές επέλεξαν σατέν εσώρουχα στο χρώμα της σαμπάνιας. Εκτός από στηθόδεσμους, οι Αμερικανίδες έβαλαν γερά το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν και ζαρτιέρες.

Υπήρχαν βέβαια και αυτές που απλά προμηθεύτηκαν ζεστές κάλτσες των εταιρειών Wolford και Falke.

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.