Ειδησεογραφικό site

Στο «στόχαστρο» του ελληνικού τουρισμού η Κορέα

40

Τα εργαλεία και τις καινοτομίες του διαδικτύου εκμεταλλεύεται το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την ενίσχυση της προβολής της χώρας στις αγορές του εξωτερικού.

Συγκεκριμένα, το ΥΠΟΤ και ο ΕΟΤ ανακοίνωσαν, σήμερα, την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία Samsung, προκειμένου ο δικτυακός τόπος Visit Greece να εμφανίζεται στις έξυπνες τηλεοράσεις (Smart T.V) του Κορεάτη κατασκευαστή.

Αυτό, όπως τόνισε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, είναι ένα ακόμη μεγάλο βήμα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, που έρχεται να προστεθεί σε ένα πλέγμα δράσεων με όχημα τα εργαλεία του διαδικτύου. Αφού επεσήμανε ότι πλέον η τεχνολογία και ο τουρισμός συνδέονται άμεσα συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας υπογράμμισε, πως οι τουρίστες με τη σειρά τους εκμεταλλεύονται τις τεχνολογικές εφαρμογές με αποτέλεσμα την αύξηση της τουριστικής κίνησης.

Ενδεικτικό της δυναμικής του διαδικτύου είναι και η επισκεψιμότητα του Visit Greece που έχει φτάσει τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες ενώ στο «You Tube» οι προβολές έχουν ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια. Η επόμενη κίνηση του ΥΠΟΤ στην σκακιέρα της προβολής αναμένεται να είναι και πάλι στο χώρο του διαδικτύου, με την υπουργό να σημειώνει ότι στόχος του υπουργείου είναι να προβληθούν μέσω του διαδικτύου όλα τα προϊόντα που διαθέτει ο ελληνικός τουρισμός στο χαρτοφυλάκιο του.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΥΠΟΤ Πάνος Λειβαδάς επεσήμανε ότι η παρούσα συνεργασία με τη Samsung ανοίγει νέους δρόμους και πλέον το βλέμμα είναι στραμμένο και στην αγορά της Κορέας, η οποία αποτελεί στόχο του ΕΟΤ, όπως είπε ο κ. Λειβαδάς.

Νωρίτερα το πρωί ο γενικός γραμματέας χαιρέτισε το 7ο Διεθνές Συμπόσιο Μαύρης Θάλασσας: «Προοπτικές για τον Τουρισμό στον Εύξεινο Πόντο», υπογραμμίζοντας ότι ο τουρισμός μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση και διάχυση της περιφερειακής ανάπτυξης, στη βελτίωση των διακρατικών σχέσεων και στη σύσφιξη των εμπορικών και επιχειρηματικών σχέσεων στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας. Η Ελλάδα, όπως είπε, έχει ένα εξαιρετικό «Brand Name» και μπορεί να πρωταγωνιστήσει τόσο στην προσέλκυση τουριστών όσο και στις επενδύσεις.

Τα σχόλια είναι κλειστά.