Ειδησεογραφικό site

Πόδια ψηλά έχεις… Instagram έχεις;

20

Ξεχάστε το μέγεθος της μέσης… τα σημερινά μοντέλα αξιολογούνται από τον αριθμό των οπαδών τους στα διάφορα μέσα ενημέρωσης!

Στον σημερινό κόσμο του μόντελινγκ, τα ψηλά πόδια και τα έντονα ζυγωματικά δεν είναι αρκετά. Μια καλή σταδιοδρομία απαιτεί όχι μόνο ένα καλό πρόσωπο, αλλά και οπαδούς (followers), κατά προτίμηση εκατοντάδες χιλιάδες στα κορυφαία μέσα ενημέρωσης. Αυτή είναι η εποχή του Instagram-μοντέλου, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times.

Η εκστρατεία της Calvin Klein, της εταιρείας που κατασκεύασε την καριέρα της Kate Moss, μετατρέποντας μια άγνωστη έφηβη από το Croydon σε ένα παγκόσμιο είδωλο πίσω στο 1992, αντικαθίσταται σήμερα από παραδείγματα σαν αυτό της Kendall Jenner, η οποία έχει 27 εκατ. οπαδούς στο Instagram και είναι περισσότερο γνωστή για τη συμμετοχή της στο ριάλιτι σόου της Kardashian παρά για το συμβόλαιό της με το πρακτορείο μοντέλων Elite.

Kendall Jenner carrying a pet dog

Η Cara Delevingne, ένα από τα πιο προβεβλημένα πρόσωπα της Βρετανίας, έχει 13 εκατ. οπαδούς και ούτε ένα από τα πρόσφατα μέλη των «Αγγέλων» της Victoria Secret (μια από τις πιο προσοδοφόρες συμβάσεις στο modeling) έχει λιγότερους από 60.000 followers.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η αμερικανική Vogue απέτισε φόρο τιμής στην κοινωνική δύναμη των μέσων ενημέρωσης αυτών των μοντέλων με τις Delevingne, Karlie Kloss (2.4 εκατ. οπαδούς) και Joan Smalls (982.000 followers) να είναι τα «Instagirls» στο εξώφυλλο.

 

Cara Delevingne with friends

Το Instagram έχει μετατρέψει τα μοντέλα σε ενεργές «πρέσβειρες μάρκας», γεγονός που βοηθά τις διαφημιστικές εκστρατείες με την προώθηση μέσω των προσωπικών λογαριασμών των ίδιων των μοντέλων. Τα πρακτορεία μοντέλων στήνουν ολόκληρες μεραρχίες για να χειριστούν την αυξανόμενη ζήτηση.

Σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό τοπίο της μόδας, η άμεση πρόσβαση προς τον καταναλωτή είναι ζωτικής σημασίας. Το κοινό του Instagram είναι νεαρής ηλικίας, θαυμαστές της εικόνας και λάτρεις της ψηφιακής τεχνολογίας, είναι μια κοινότητα που δεν μπορούν απαραίτητα να παρασυρθεί από την τυπική έντυπη διαφήμιση.

Γυναίκες, όπως η Delevingne και η Jenner λατρεύονται από το κοινό τους και η δική τους σφραγίδα έγκρισης για ένα προϊόν είναι πολύτιμη. Οι οπαδοί της Delevingne αυτοαποκαλούνται «Delevingners» και είναι ιδιαίτερα πιστοί. Για αυτούς, ένα post για το νέο Tag Heuer ή μια selfie της με Chanel (ένα άλλο εμπορικό σήμα που διαφημίζει) φαίνεται οικείο, κατά κάποιο τρόπο αξιόπιστο.

 

Karlie Kloss

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.