Ειδησεογραφικό site

Μύκονος: Η …άλλη Ελλάδα

113

 

Στα Ματογιάννια οι διεθνείς Ελληνες jet setters μπλέκονταν με φοιτητές σε παροξυσμό κεφιού, ενώ στις δημοφιλείς παραλίες ο πόλεμος για πρώτη ξαπλώστρα κύμα θύμιζε Δεκαπενταύγουστο.

Η σεζόν μπήκε με το δεξί για τη Μύκονο, όπου η έννοια του «λιτού βίου» μοιάζει να αποτελεί… terra incognita. Εν όψει δε του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος είχε δημιουργηθεί το αδιαχώρητο τόσο στα πλοία, όπου στριμώχθηκαν από φοιτητές και ανθυποσελέμπριτι μέχρι κοσμικοί κάθε είδους, όσο και στα αεροπλάνα, με τα οποία κατέφτασαν jet setters από κάθε γωνιά της Γης.

Ο πιο trendy χώρος της φετινής σεζόν ακούει στο όνομα «Scorpios» 

Το διάσημο «Buddha-Bar», το οποίο στεγάζεται στο «Santa Marina», ήταν σίγουρα το event του τριημέρου, το οποίο περίμενε εναγωνίως όλη η κοσμική Αθήνα εδώ και περίπου έναν μήνα όταν και είχαν πραγματοποιηθεί τα εγκαίνιά του. Σε Κολωνάκι, Κηφισιά και Γλυφάδα η πιο hot ερώτηση στα χείλη κοσμικών -αλλά και «μαϊντανών»- ήταν μία: «Θα είστε και εσείς στις 30 Μαΐου στο ‘‘Santa Marina’’;». Οντως, το πάρτυ για την επίσημη έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν και το καλωσόρισμα του διεθνούς brand της διασκέδασης ξεπέρασε κάθε φαντασία. Η ιδιοκτήτρια του πεντάστερου «Santa Marina» Χριστιάνα Παπαγεωργίου είχε υποσχεθεί ένα πολυέξοδο event που θα ξεπερνούσε κατά πολύ τα ελληνικά δεδομένα και τήρησε την υπόσχεσή της: δόθηκαν διάφορα shows και performances από ηλεκτρικά βιολιά και τύμπανα μέχρι fire shows και belly dancing. Τη μουσική επιμελήθηκαν οι διάσημοι guest DJs Papa του «Buddha-Bar» στο Μόντε Κάρλο και Dimi.El του αντίστοιχου στο Ντουμπάι. Ακόμη, βραβευμένοι με αστέρια Michelin chefs προσγειώθηκαν στο πρώτο ελληνικό «Buddha-Bar», ετοιμάζοντας ο καθένας τη σπεσιαλιτέ του. Αν και η τιμή μιας θέσης στα τραπέζια του μαζί με το ποτό άγγιζε τα 110 ευρώ το άτομο, τα «reserve» είχαν στηθεί από νωρίς. Η οικογένεια Αποστολόπουλου συγκαταλέγεται σε εκείνους που είχαν κάνει κράτηση, όπως άλλωστε και η international Ντέλλα Ρούνικ με τους φίλους της. Στο «Buddha-Bar» βρέθηκε φυσικά και ο δήμαρχος της Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς με την παρέα του, η εφοπλίστρια και ξενοδόχος Ευγενία Χανδρή και η οικογένεια κοσμηματοπωλών Πάστρα, χωρίς την εγκυμονούσα κόρη τους Βερόνικα, η οποία πρόσφατα παντρεύτηκε τον Φραντζέσκο Ζαννή, έναν εκ των τριών ιδιοκτητών του «Nammos». Η άφιξη ωστόσο που προσέδωσε στον χώρο πραγματικό κοσμοπολίτικο αέρα ήταν αυτή του εφοπλιστή Τίντυ Γουλανδρή, γιου του θρυλικού Big John, o οποίος πέταξε στην Ελλάδα ειδικά για τη βραδιά, έχοντας στο πλευρό του την εξωτικής ομορφιάς Ινδοβρετανή σύζυγό του. Η βραδιά κύλησε με πληθώρα δροσιστικών cocktails, μουσικές γνώριμες σε πολλούς από τα «Buddha-Bar» Γαλλίας και Ντουμπάι και εντυπωσιακά βεγγαλικά τα οποία, σύμφωνα με φήμες, στοίχισαν μια περιουσία.

Aσφυκτικά γέμισε από νεολαία το bar-restaurant «Scorpios», το οποίο εντυπωσίασε με τους καλαίσθητους χώρους που απέπνεαν χαλαρή πολυτέλεια

Glamour πρεμιέρα στην Παράγκα

Το δεύτερο μεγάλο opening της σεζόν ήταν αυτό του bar-restaurant «Scorpios» στον όρμο της Παράγκας, όπου το περασμένο Σαββατοκύριακο δόθηκε ένα κεφάτο πάρτυ, με γνωστούς guest DJs να τα σπάνε στα decks, πολλούς επώνυμους να τραβούν μανιωδώς selfies και τους Γερμανούς ιδιοκτήτες του να αυτοσυγχαίρονται για την κερδοφόρα -όπως αποδεικνύεται- ιδέα τους. Το «Scorpios» μαζί με το «Buddha-Bar», άλλωστε, αποτέλεσαν το επίκεντρο των συζητήσεων στο Νησί των Ανέμων, αφενός λόγω των επώνυμων θαμώνων τους, αφετέρου για την υψηλού επιπέδου αισθητική τους.


Ο διάσημος Dj Λουί Βέγκα στα πλατό του «Scorpios» 

Τα πάρτυ φυσικά του τριημέρου δεν είχαν τέλος. Το αγαπημένο «Solymar» στο Καλό Λιβάδι έσβησε κεράκια για τα δέκα χρόνια λειτουργίας του, με τον γνωστό DJ Αλέξανδρο Χριστόπουλο να επιλέγει μουσική για ένα sunset beach party οδηγώντας τον κόσμο σε παραλήρημα. Πανηγυρικό όμως ήταν και το άνοιγμα στην ίδια παραλία του νέου beach restaurant «Monarch», τη διακόσμηση του οποίου επιμελήθηκε η Σίσσυ Φειδά. Ο βραβευμένος με δύο αστέρια Michelin Αλέν Παροντί έστησε το μενού, ενώ οι ιδιοκτήτες είχαν φροντίσει και για τη διασκέδαση των θαμώνων τους προσκαλώντας από την Αθήνα την Ελένη Φουρέιρα και τις Melisses. Εννοείται πως ο Βασίλειος Κωστέτσος, η Βάνα Μπάρμπα, η Χριστίνα Παππά και ο κομμωτής των σταρ Τρύφωνας Σαμαράς έδωσαν το «παρών». Η μουσική δε ήταν τέτοιας έντασης που έκανε τους κατοίκους της περιοχής, όσο καλοπροαίρετοι και να ήταν, εντέλει να διαμαρτυρηθούν. Με το δεξί μπήκε το καλοκαίρι όμως και για τα γνωστά «ελληνάδικα». Στο «Cabaret» του Γιάννη Μωράκη ο κόσμος έκανε ουρές για να ακούσει τον Νίνο, ενώ στο καταξιωμένο πια «4711» με τους Μαριάντα Πιερίδη, Νίκο Απέργη και Νίκο Βουρλιώτη οι δεκάλιτρες σαμπάνιες των 6.000 ευρώ άνοιγαν η μία μετά την άλλη. Ανεξάρτητα από την κρίση, όταν θέλεις πρώτο τραπέζι πίστα και μάλιστα στη Μύκονο βάζεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και το πληρώνεις. Sold out ήταν βεβαίως και το show του Τόνι Σφήνου την Κυριακή στο «Cabaret», ο οποίος έδωσε τον καλύτερό του εαυτό επί σκηνής. Ο Σφήνος είχε και άλλους λόγους όμως να βρίσκεται αυτές τις μέρες στο νησί, καθώς πρόσφατα άνοιξε το δικό του μπαράκι δίπλα στο παλιό «Caprice».  Οι Μυκονιάτες ισχυρίζονται ότι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ο Τόνις Σφήνος εθεάθη στο θρυλικό «Νammos» για πρώτη φορά με την κανονική του εμφάνιση και όχι με περούκα, γυαλιά και παντελόνι-καμπάνα. Ως είθισται, οι σαμπάνιες, τα θαλασσινά και οι χοροί πάνω στα τραπέζια με πρωταγωνιστές μοντέλα, επιχειρηματίες και πάσης λογής σελέμπριτι προσέφεραν για μία ακόμη φορά θέαμα σε όσους παρακολουθούσαν από την παραλία.

O διοργανωτής Διεθνών Events Γιάννης Κισκίνης (δεξιά) που ανέλαβε τα εγκαίνια στο «Santa Marina» δίνει μαζί με την παρέα του το τέμπο 

Και η παραδοσιακή ακρίβεια καλά κρατεί…

Στα Ματογιάννια τις ημέρες του Αγίου Πνεύματος επικρατούσε το αδιαχώρητο. Οι περαστικοί ήταν αναγκασμένοι να περιμένουν μέχρι και ένα τέταρτο για ένα βήμα μπροστά από το «Αρωμα», ενώ το ασφυκτικό στριμωξίδι προκάλεσε ακόμη και καβγάδες στα στενά σοκάκια. Τα πρωινά ο κόσμος απολάμβανε τον καφέ του και ανακτούσε τις δυνάμεις του από το ξενύχτι της προηγούμενης παίρνοντας το πρωινό του σε διάφορα καφέ και εστιατόρια, όπως το ιταλικού τύπου «Cayenne», το οποίο άνοιξε πρόσφατα σε μια ειδυλλιακή βεράντα πάνω από το νέο λιμάνι. Το βράδυ τα -γκουρμέ και μη- εστιατόρια πλημμύριζαν από κόσμο, με τις τιμές του μενού συχνά να ξεφεύγουν ακόμα και για τα πιο ταπεινά πιάτα. Χαρακτηριστικό είναι ότι αρκετοί επιχειρηματίες προεξοφλώντας την αύξηση του ΦΠΑ -και προτού στον πελάτη αυξάνοντας τις ήδη φουσκωμένες τιμές τους! Στα περισσότερα cafes του νησιού, όπως και στις δημοφιλείς παραλίες, η τιμή του καφέ ξεκινά από τα 4,5 ευρώ. Για ένα σετάκι ξαπλώστρες με ομπρέλα στο Καλό Λιβάδι, για παράδειγμα, θα κληθείτε να πληρώσετε από 35 ευρώ. Υπάρχουν όμως και λιγότερο κοσμικές πλαζ, όπως η Λια ή ο Καλαφάτης, όπου η ξαπλώστρα τιμολογείται στα 5 και 6 ευρώ αντίστοιχα. Βεβαίως, εάν παραγγείλετε στην παραλία οποιοδήποτε φαγώσιμο από τα beach restaurants, το service θα είναι αυξημένο κατά 20%. Οπως είναι αναμενόμενο, η ίδια λογική κοστολόγησης ακολουθείται και στα ποτά. Ανάλογα με τη σελεμπριτοσύνη του μέρους στο οποίο βρίσκεστε θα πληρώσετε από 10 έως 15 ευρώ το ποτό, με τα πιο exclusive clubs να έχουν αλκοόλ που στοιχίζει όσο ένα μικρό γεύμα. Φυσικά ακόμα και η έννοια του μικρού γεύματος στη Μύκονο είναι σχετική, αφού ένα παραδοσιακό σουβλάκι στο αγαπημένο «Remezzo» κοστολογείται γύρω στα 35 ευρώ. Απλησίαστα είναι επίσης τα πιάτα σε εστιατόρια όπως το «Phos» και το «Hippie Fish» με τιμές που ξεπερνούν κατά πολύ τα αντίστοιχα πιάτα σε Iμπιζα, Κυανή Ακτή και Σάντα Μαργκαρίτα. Ενδεικτικά, σε μια απλή «ανώνυμη» ταβέρνα με ελληνική κουζίνα ένα δείπνο χωρίς θαλασσινά και με χύμα κρασί θα κοστίσει σε ένα ζευγάρι γύρω στα 70 ευρώ. Το κόστος αντίστοιχα σε ένα εστιατόριο με γνωστή «ετικέτα» και επώνυμο chef ανέρχεται στα 150 ευρώ και άνω. Φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά γίνεται φανερό ότι πλέον ο προϋπολογισμός των διακοπών του μέσου -μαστιζόμενου από την κρίση- Ελληνα δεν μπορεί να αντέξει ούτε ένα τριήμερο στη Μύκονο, πόσο μάλλον επτά ή δέκα μέρες, όταν μάλιστα δεν υπάρχει και η δυνατότητα «πακέτων», με τα οποία πολλοί Βρετανοί -ή άλλοι Βορειοευρωπαίοι- χαμηλού budget καταφτάνουν στη Μύκονο αεροπορικώς και αναγκάζονται να μοιράζονται μια χωριάτικη σαλάτα και δύο σουβλάκια στα τέσσερα, ενώ διαμένουν σε πεντάστερα ξενοδοχεία για μία εβδομάδα σε τιμή την οποία ο Ελληνας θα πλήρωνε για ένα βράδυ. Ισως η Ευρώπη δύο ταχυτήτων να ξεκινά τελικά από τη Μύκονο.

Μοναδικές διακοσμητικές λεπτομέρειες για το πρώτο ελληνικό «Buddha-Βar» 

Μια περιουσία ξόδεψε για βεγγαλικά η οικογένεια Παπαγεωργίου για τη γιορτή του ξενοδοχείου της

Koκτέιλ, χορευτική μουσική και γκουρμέ πιάτα στο «Buddha-Βar»

Γεύση από πικάντικη κουζίνα και belly dancing για το «Buddha-Βar» 

Τα σχόλια είναι κλειστά.