Ειδησεογραφικό site

Μόδα είναι… 6 Ιουνίου 2015

33

moda2Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία μιας μάρκας, όπως υπάρχουν και συγκεκριμένα προϊόντα μιας μάρκας που ξεχωρίζουν και γίνονται το success story της εκάστοτε εταιρείας, αλλά και των εμπνευστών της.

Η τελευταία μεγάλη επιτυχία του οίκου υψηλής ραπτικής Valentino είναι αναμφίβολα τα παπούτσια «Rockstud», αρχικά μια μοντέρνα εκδοχή του κλασικού μυτερού mule, αλλά με έξτρα λουριά και τρουκ.

Το παπούτσι αυτό, που λάνσαρε ο οίκος μόδας Valentino το 2010 και έγινε η αιτία να διπλασιαστούν τα έσοδά του, είναι μια δημιουργία των συνυπεύθυνων διευθυντών δημιουργικού, Μαρία Γκράτσια Κιούρι και Πιερπάολο Πιτσόλι, δύο βετεράνων σχεδιαστών αξεσουάρ.

Τα «Rockstud» παπούτσια έγιναν ανάρπαστα από την πρώτη στιγμή και είναι πλέον αναγνωρίσιμα και από ανθρώπους που δεν ασχολούνται με τη μόδα, ενώ σε κάθε λανσάρισμα μιας νέας του εκδοχής γίνονται αμέσως sold out. Πλέον το «Rockstud» παπούτσι κυκλοφορεί σε mule, πέδιλο, φλατ σανδάλι, μπαλαρίνα, μποτάκι, σαγιονάρα, μέχρι και σε εσπαντρίγια.

Η τάση των καταναλωτών ως προς τη μόδα είναι ξεκάθαρο ότι δίνει μεγαλύτερο βάρος στα αξεσουάρ, κυρίως όσον αφορά τους οίκους υψηλής ραπτικής.

Διάφοροι μεγάλοι οίκοι μόδας έχουν αρχίσει να επενδύουν στην πρόσληψη γνωστών σχεδιαστών αξεσουάρ, γνωρίζοντας ότι τα αυτά θα τους αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη από τα ρούχα.

Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που ξεπερνάει το επίπεδο της πρόβλεψης, καθώς για κάποιους οίκους είναι ήδη πραγματικότητα, όπως στην περίπτωση του οίκου Valentino, του οποίου οι μισές από τις πωλήσεις είναι από τα αξεσουάρ και παράλληλα τα έσοδά του έχουν αύξηση 36%.

Σε πρόσφατη συνέντευξη των εμπνευστών του παπουτσιού «Rockstud», η σχεδιάστρια Μαρία Γκράτσια Κιούρι δήλωσε σχετικά με τη νέα τάση για μεγάλη ζήτηση των αξεσουάρ: «Πιστεύουμε ότι ο σχεδιαστής πρέπει να βρει μια καινούρια ισορροπία. Οι γυναίκες πλέον θέλουν κάτι μοναδικό, το οποίο να μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά και όχι μόνο σε ειδικές περιστάσεις».

Όσον αφορά τη γραμμή που ακολουθεί ο οίκος, ο σχεδιαστής Πιερπάολο Πιτσόλι τόνισε ότι ο οίκος Valentino είναι οίκος υψηλής ραπτικής και σκοπεύουν να διατηρήσουν αυτό το ύφος του στη σύγχρονη εποχή, προσθέτοντας ωστόσο ότι «επικεντρωνόμαστε σε μια ανεπιτήδευτη κομψότητα, οπότε είναι σαν να φοράς υψηλή ραπτική με street attitude». Σε αυτή τη γραμμή κινούνται και άλλοι γνωστοί σχεδιαστές μόδας και οίκοι υψηλής ραπτικής όπως ο Ολιβιέ Ρουστέν, υπεύθυνος δημιουργικού του οίκου μόδας Balmain.

moda3

Τα σχόλια είναι κλειστά.