Ειδησεογραφικό site

Μόδα είναι… 20 Ιουνίου 2015

42

moda2Από την παρουσίαση της νέας του resort κολεξιόν για το 2016, που έγινε στις αρχές του μήνα σε γκαλερί στο Τσέλσι της Νέας Υόρκης, έγινε σαφές ότι ο οίκος Gucci χαράζει νέα πορεία.

Όχι μόνο ακολούθησε το νέο ρεύμα που θέλει πολλούς μεγάλους οίκους υψηλής ραπτικής να παρουσιάζουν τις κολεξιόν τους με σόου σε μακρινά μέρη και ιδιαίτερες τοποθεσίες, αλλά και η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια του οίκου δεν θυμίζει σε ύφος σε τίποτα τις προηγούμενες.

Οι αλλαγές αυτές και η νέα πορεία οφείλονται στον μόλις ενός έτους νέο διευθυντή Δημιουργικού του οίκου Gucci Αλεσάντρο Μικέλε, ο οποίος όχι μόνο παρουσίασε τη φετινή κολεξιόν στις ΗΠΑ για πρώτη φορά, αλλά ήταν ο ίδιος που πήρε την απόφαση να δώσει έναν νέο και εκκεντρικό αέρα σε όλες τις πτυχές του οίκου που αφορούν το δημιουργικό κομμάτι.

Συγκεκριμένα, για τις ανάγκες της παρουσίασης της resort κολεξιόν για το 2016 που έγινε στον χώρο μιας γκαλερί στη Νέα Υόρκη, ο οίκος έκλεισε ένα ολόκληρο τετράγωνο γύρω από την γκαλερί για τις ανάγκες της πασαρέλας, ώστε τα μοντέλα να περπατήσουν ανενόχλητα στην 22η οδό.

Το σκηνικό του σόου περιελάμβανε τοίχους από τούβλα, πατώματα καλυμμένα από κλασικά τουρκικά χαλιά και πόρτες γκαράζ, ενώ τα ρούχα συνέχισαν να διατηρούν το vintage ύφος που είχαν και στη φθινοπωρινή κολεξιόν του 2015, με ιδιαίτερα μοτίβα και χρωματικούς συνδυασμούς, chevron γραμμές, φλοράλ, γούνες, ημιδιάφανες φούστες, παλιομοδίτικα φορεμένα μαντίλια στο κεφάλι και υπερμεγέθη γυαλιά.

moda3Στην ίδια λογική κινήθηκε και η νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου για το φθινόπωρο του 2015, που δημοσιεύτηκε αυτή τη βδομάδα, έργο του Βρετανού φωτογράφου μόδας και σκηνοθέτη Γκλεν Λάτσφορντ.

Η καμπάνια, παρά τα πολυτελή vintage ρούχα που φοράνε τα όχι ιδιαίτερα δημοφιλή  μοντέλα, εκτυλίσσεται σε αστικά και πολύ καθημερινά σκηνικά, όπως στην πλατφόρμα του μετρό, στον δρόμο, στο λεωφορείο, στην παραλία και στο ξενοδοχείο, ενώ το μόνο που παραπέμπει σε παλιότερες γνώριμες δημιουργίες του οίκου είναι οι ζώνες και οι τσάντες με το σήμα κατατεθέν της Gucci, το διπλό «G».

Η νέα αυτή πρωτότυπη και εκκεντρική αισθητικά στροφή του οίκου και έμπνευση του Αλεσάντρο Μικέλε λέει αντίο στα καθιερωμένα έως τώρα αψεγάδιαστα, ψυχρά και απόλυτα στημένα σκηνικά των στούντιο, στα σούπερ μόντελ ως πρωταγωνίστριες σε καμπάνιες και στις εξωτικές τοποθεσίες που αποτελούσαν μέχρι πρόσφατα την κεντρική γραμμή του οίκου, δημιουργώντας παράλληλα ενδιαφέρον και σασπένς για το μέλλον.

Τα σχόλια είναι κλειστά.