Ειδησεογραφικό site

Μόδα είναι 12 Σεπτεμβρίου 2015

45

moda2Το τάιμινγκ, η προσωπικότητα και φυσικά η εμφάνιση παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία ενός σούπερ μόντελ.

Έρευνα του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα, όμως, έρχεται να προσθέσει έναν ακόμη παράγοντα που δείχνει ότι η άνοδος μιας νέας σταρ της μόδας δεν είναι και τόσο τυχαία όσο φαίνεται.

Στόχος αυτής της έρευνας ήταν να βρει ποια θα ήταν η σταρ της πασαρέλας την ερχόμενη σεζόν.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές έψαξαν τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία στην βιομηχανία της μόδας και δημιούργησαν μια εξίσωση που ονόμασαν «The Kendall Jenner effect».

Από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2014, ο Εμίλιο Φεράρα, βοηθός καθηγητή της εν λόγω έρευνας, και η ομόδα του καταμέτρησαν τον αριθμό των αναρτήσεων των φωτογραφιών που είχαν γίνει στο instagram από μια γκάμα τοπ μόντελ. Στη συνέχεια μέτρησαν τον μέσο όρο των «like» και των σχολίων ανά ανάρτηση που είχε το κάθε μοντέλο. Με τη χρήση του Fashion Model Directory (Κατάλογο Μοντέλων Μόδας) συνέλεξαν διάφορα στατιστικά στοιχεία, όπως το πόσες φορές είχε περπατήσει ένα μοντέλο στην πασαρέλα, το ύψος του και το μέγεθος παπουτσιού που φοράει.

Όλες αυτές οι πληροφορίες διοχετεύτηκαν σε μια σειρά από αλγόριθμους, που έδωσαν στην ομάδα τη δυνατότητα να προβλέψουν το πόσο δημοφιλές θα ήταν ένα μοντέλο τον ερχόμενο μήνα –βάσει του αριθμού πασαρελών που θα εμφανιζόταν– με ακρίβεια 80 τοις εκατό.

Ένας παράγοντας που ίσως παρέλειψαν οι ερευνητές και ο οποίος επισημαίνεται σε άρθρο του «New York Magazine», είναι ότι ο μεγάλος αριθμός εμφανίσεων ενός μοντέλου σε πασαρέλα δεν αποτελεί απαραίτητα μέτρο στάτους ενός σούπερ μόντελ και στην πραγματικότητα το να φτάσει ένα μοντέλο στο σημείο να περπατάει σε λίγες πασαρέλες της επιλογής του είναι το πραγματικό μέτρο επιτυχίας ενός σούπερ μόντελ, όπως έκαναν η Ζιζέλ, η Κάρα Ντελεβίν και η Κάρλι Κλος.

Τα σχόλια είναι κλειστά.