Ειδησεογραφικό site

Έρχεται το PONY – Ξανά στους δρόμους το ελληνικό αυτοκίνητο

30

Μετά από αρκετό καιρό, το πάλαι ποτέ δημοφιλές PONY ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ξανά στους ελληνικούς δρόμους. Την παραγωγή του έχει αναλάβει η NAMCO, μια εταιρεία που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, και η οποία αφού κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια της γραφειοκρατίας που έθετε το υπουργείο Μεταφορών με τη μη έγκριση της πιστοποίησης του δημοφιλούς αυτοκινήτου βρίσκεται στην τελική ευθεία για την κυκλοφορία του.

Ο πρόεδρος της παραγωγού αυτοκινητοβιομηχανίας NAMCO, Πέτρος Κοντογούρης, σε συνέντευξη του που παραχώρησε στο news.gr εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι το PONY θα πάρει πολύ σύντομα την άδεια να κυκλοφορήσει στην αγορά, καθώς με απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης οι πιστοποιήσεις θα γίνονται στο εξής μόνο από την κρατική υπηρεσία διαπιστεύσεων – πιστοποιήσεων οχημάτων ΕΒΕΤΑΜ με αποτέλεσμα να δίνεται λύση στις μέχρι τώρα καθυστερήσεις που έβαζαν φρένο στην διαδικασία παραγωγής.

Ο κ.Κοντογούρης χαρακτηριστικά δήλωσε ότι:”Μόλις πάρουμε τις άδειες αρχίζουμε τις προσλήψεις σε πρώτο βαθμό και προχωράμε στην υλοποίηση του προγράμματος παραγωγής”.Προσθέτει μάλιστα, ότι η εταιρεία του βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης χρηματοδοτήσεων, οι οποίες θα προέρχονται από ιδιωτικά κεφάλαια και θα αναζητηθούν στη Γαλλία.

Σε αυτό το σημείο θυμίζουμε ότι όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό STAR, δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης), στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης,την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες.

Tο ελληνικό… τζιπ PONY II θα κυκλοφορήσει με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει η εταιρεία στις εκδόσεις 513 Standar και τιμή 7.000 και το 513 Deluxe στην τιμή των 7.500 ευρώ. Και τα δύο με προδιαγραφές ασφαλείας Euro 5 και Euro 6. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι το Pony 513 Deluxe θα διαθέτει, εκτός από τον βασικό εξοπλισμό – airconditon, αερόσακους -, μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αντί για 85 ίππους που θα έχει κάτω από το καπό το μοντέλο Standard, το Deluxe θα τρέχει με 5 παραπάνω άλογα και θα διαθέτει σύστημα ABS, ενώ και τα δύο μοντέλα θα είναι βενζινοκίνητα.

Τα σχόλια είναι κλειστά.